سردار قریشی خبر داد:

تصویب رشته نظارت و بازرسی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در دانشگاه‌های سپاه

مسئول نظارت و تأیید صلاحیت نمایندگی ولی فقیه در سپاه با اشاره به حساس بودن سیستم کنترل و نظارت در سپاه، از تصویب رشته تخصصی نظارت و بازرسی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در دانشگاه‌های مربوط به سپاه خبر داد.
کد خبر: ۲۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۶ - 15October 2013

تصویب رشته نظارت و بازرسی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در دانشگاه‌های سپاه

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از روابط عمومی سپاه، دومین دوره آموزشی سراسری ویژه مدیران و کارکنان نظارت و تائید صلاحیت سپاه به منظور ارتقای مهارت مدیریتی و تخصصی و روحیه معنوی آنان در مشهد برگزار شد.

سردار سیدقاسم قریشی مسئول نظارت و تائید صلاحیت نمایندگی ولی فقیه در سپاه در بیان اهداف برگزاری این دوره که به مدت شش روز در مجتمع فرهنگی امام رضا(ع) مشهد برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به مسئولیت حساسی که بر عهده مدیران و کارکنان نظارت و تائید صلاحیت که همان پاسداری و صیانت از هویت مکتبی و ولایی سپاه است لازم بود که این دوره آموزشی در این راستا برگزار شود.
 
وی افزایش روحیه معنوی در مدیران و کارکنان نظارت، ارتقای مهارت مدیریتی و توجیه تخصصی در اجرای وظایف و ماموریت ها، ایجاد تعاملی بیشتر و بالا بردن هماهنگی در اجرای ماموریت ها، آشنایی با آخرین تحولات در برنامه ها و سامانه های جدید و انتقال تجارب و مهارت ها به نسل جوان سپاه را از جمله اهداف و محوریت های این دوره برشمرد.
 
قریشی در خصوص وظایف مدیران و کارکنان نظارت و تائید صلاحیت اظهار داشت: نظارت بر سازمان سپاه، فرماندهان و کارکنان سپاه و نیز تائید صلاحیت نیروها در بدو ورود و مرحله گزینش، انتصاب و ترفیع درجه بر عهده این حوزه است و ما در انجام وظایف و ماموریت های خود دارای استقلال قضایی بوده و فرماندهان محترم سپاه دخالتی در این زمینه ندارند.
 
وی در خصوص برگزاری این دوره آموزشی گفت: در این دوره که 619 نفر از کارکنان سپاه حضور داشتند روزانه 36 کلاس آموزشی برگزار شد، که در مجموع 119 کلاس تخصصی با مضامینی نظیر بازرسی، ارزیابی، گزینش، تحقیقات، نظارت، بررسی و پیشگیری به تخلفات، 11 کلاس عمومی و 9 کلاس تخصصی مشترک داشتیم.
 
مسئول نظارت و تائید صلاحیت نمایندگی ولی فقیه در سپاه در پایان با اشاره به حساس بودن سیستم کنترل و نظارت در سپاه، از تصویب رشته تخصصی نظارت و بازرسی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در دانشگاه های مربوط به سپاه خبر داد.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار