فرمانده ناجا در مراسم تودیع و معارفه جانشین فرمانده ناجا:

میثاق ناجا، مسئولین و مردم احترام به قانون و ترویج آن است/ حفظ آبروی مردم وظیفه اصلی ناجا

فرمانده نیروی انتظامی گفت: تا به امروز به خوبی توانسته‌ایم از آبروی مردم دفاع کنیم و به هیچ عنوان اجازه کنجکاوی در امور شخصی مردم را به نیروی‌های خود نمی‌دهیم.
کد خبر: ۲۰۳۰۸
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۹ - 28May 2014

میثاق ناجا، مسئولین و مردم احترام به قانون و ترویج آن است/ حفظ آبروی مردم وظیفه اصلی ناجا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس، سردار سرتیپ دکتر «اسماعیل احمدیمقدم» صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه جانشینان سابق و جدید فرمانده ناجا اظهار کرد: نیروی انتظامی در حوزه خصوصی مردم وارد نمیشود و حتی اگر در جایی به صورت خاص مطّلع شود هرگز حق انتشار آن را ندارد.

وی افزود: خدا را شکر که تا به امروز توانستهایم به خوبی از آبروی مردم دفاع کنیم و به هیچ عنوان اجازه کنجکاوی حتی به نیرویهای خود را نیز در امور شخصی مردم نمیدهیم.

فرمانده ناجا اذعان کرد: رعایت قانون وظیفه شرعی همه و میثاق ما، مسئولین و مردم احترام به قانون است؛ بهگونهای که نیروی انتظامی باید عملش منطبق بر قانون باشد. ما خود را مستثنی از قانون نمیدانیم و احترام و ترویج قانون وظیفه همه است.

سردار احمدیمقدم تصریح کرد: در این دنیای پر چالش، آینده غیر قابل پیشبینیتر و پر چالشتر است؛ اگر چه اساس خلقت بشر، جهل به آینده است.

فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: اگر بر اثر کوتاهی ما مسئولین، جوانی به بیراهه برود باید پاسخگوی آن باشیم و نمیتوان نسبت به چنین امری بیتفاوت بود.

وی با اشاره به مرکز مطالعات راهبردی ناجا گفت: در ناجا مرکز پژوهشی و راهبردی به نقیصهای تبدیل شده بود که باید آیندهپژوهی و مسائل پژوهشی را با رویکردی اساسی به جلو هدایت کرد و با استفاده از نیروهای با تجربه در این ستاد به آیندهای با رویکردی قوی برسیم.

سردار احمدیمقدم ادامه داد: حفظ ذخیرههای انسانی راهبردی ناجا و تمام راهبردهای بلندمدت ناجا زیر نظر فرمانده ناجا باید مورد تایید مرکز راهبردی نیروی انتظامی قرار گیرد که فرماندهی آن را از این پس سردار رادان که فردی متعهد و مدیری شایسته است، بر عهده دارد.

فرمانده ناجا در پایان با اشاره به سوابق کاری سردار اشتری تصریح کرد: جانشین جدید من کاملا شناخته شده است که با سوابق بسیار خوب در ۸ سال دفاع مقدس با خدمت به فرماندهانی چون شهید خرازی، به دفاع از نظام پرداخته و با تحصیلات عالیه پژوهشی و مدیریتی به این مقام منصوب شد.

نظر شما
پربیننده ها