حجت‌الاسلام بهرامی:

راه نجات از جاهلیت مدرن بازگرداندن جهان به ادیان الهی و بعثت است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی گفت: اگر بخواهیم از جاهلیت مدرن امروزی نجات پیدا کنیم باید جهان و بشریت را به وحی، بعثت و ادیان الهی بازگردانیم.
کد خبر: ۲۰۳۳۵
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۵ - 28May 2014

راه نجات از جاهلیت مدرن بازگرداندن جهان به ادیان الهی و بعثت است

به گزارش خبرنگارخبرگزاری دفاع مقدس، «حجتالاسلام والمسلمین بهرامی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در مراسم تودیع و معارفه جانشینان سابق و جدید فرمانده ناجا با تبریک به مناسبت مبعث رسول اکرم(ص) اظهار کرد: امنیت، آسایش و آرامش در جامعه بدون اقامه قسط امکانپذیر نیست و تا اراده ملی و عزم ملی نباشد این امر محقق نمیشود؛ بنابراین همه باید به اقامه قسط پایبند باشند.

وی با بیان اینکه پیامبر(ص) برای امر به معروف و نهی از منکر که از شریفترین واجبات دین ما است مبعوث شدند، افزود: کسانی که از پیامبر(ص) تبعیت میکنند به رستگاری میرسند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا اذعان کرد: امروز بشریت دچار جاهلیت مدرن است و خونخوارگی، به جان انسان ها افتادن، حقوق مردم را پایمال کردن و خیانت در حق دیگران را به راحتی و با امکانات مدرن انجام میدهد.

حجتالاسلام والمسلمین بهرامی تاکید کرد: اگر بخواهیم از این جاهلیت مدرن امروزی نجات پیدا کنیم باید جهان و بشریت را به وحی، بعثت و ادیان الهی بازگردانیم.

نظر شما
پربیننده ها