محمدحسین صفارهرندی:

شهروندان امنیت خود را مدیون کارکنان ناجا هستند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام مأموران پلیس را مصداق روشنی از «حافظان حدودالله» دانست و گفت: تمام شهروندان ایران اسلامی، امنیت خود را مدیون کارکنان ناجا هستند.
کد خبر: ۲۰۳۶۳
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۳ - 28May 2014

شهروندان امنیت خود را مدیون کارکنان ناجا هستند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان سمنان، «محمد حسین صفار هرندی» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع مأموران و کارکنان فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن تبیین نقش ایران قبل از انقلاب اسلامی، در معادلات جهانی اظهار کرد: ایران قبل از انقلاب اسلامی، هیچ سهمی از کیک قدرت، در مناسبات جهانی نداشت و در واقع، یکی از وابستگان آمریکا به شمار میرفت.

وی با بیان اینکه با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، این معادله بههم خورده و ایران، استقلال خود را از شرق و غرب اعلام کرد، افزود: تمام سختیهای این ۳۵ سال که از عمر انقلاب میگذرد، بهای این استقلال است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: ایران، پس از انقلاب اسلامی، هویت پیدا کرده است، ایران اسلامی، بدون شک اکنون، جزو قدرتهای دنیا محسوب میشود.

وی با اشاره به تصویر اشتباه غربیها از جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: امروز، وقتی دیپلماتهای غربی وارد کشورمان میشوند، به اشتباه خود پی میبرند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به جایگاه برجسته و ویژه ایران در مناسبات امروز منطقه نیز اشاره و تصریح کرد: شکستهای پیاپی آمریکا در منطقه مانند حوادث لبنان، سوریه، عراق و دیگر کشورهای منطقه، بدون شک متأثر از حضور فعالانه و تأثیر آرمانهای انقلاب اسلامی است.

صفار هرندی مأموران پلیس را مصداق روشنی از «حافظان حدودالله» عنوان و خاطرنشان کرد: تمام شهروندان ایران اسلامی، امنیت خود را مدیون کارکنان ناجا هستند.

وی افزود: نیروی انتظامی تنها جائی بود که در اجرای آئین نامه عفاف و حجاب که به تصویب هیئت دولت و شورای عالی انقلاب فرهنگی رسید، بیشترین فعالیت را داشت.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: این درحالی است که اجرای این آئین نامه، تنها وظیفه نیروی انتظامی نیست، بلکه باید دستگاههای دیگر نیر اقداماتی را انجام میدادند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار