هفته دفاع مقدس 92 با " پرواز در ارتفاع صفر"

نگاه و پیام این داستان این است که کسانیکه برای دفاع از جان و مال و ناموس این مملکت جان خود را فدا کردند چه بسا بیشتر از دیگران به زندگی علاقه داشتند و تعلق خاطرشان به عشق زمینی بیشتراز دیگران بود.
کد خبر: ۲۰۴
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۱ - 29May 2013

هفته دفاع مقدس 92 با

روابط عمومی سیما فیلم در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری دفاع مقدس گفت : سامان سالور مینی سریال " پرواز در ارتفاع صفر" را برای مرکز سیما فیلم کارگردانی می کند.این مجموعه به روایت زندگی یک خلبان جنگی می پردازد که در ابتدای جنگ  متوجه می شود که نامزدش به بیماری قلبی مبتلاست و او باید بین عشق به وطن و عشق به همسر یکی را انتخاب کند.

مدیر روابط عمومی مرکز سیما فیلم افزود: در این اثر که در حال حاضر مراحل نگارش را سپری می کند تلاش شده تا از کلیشه های رایج فاصله گرفته شود. نگاه و پیام این داستان این است که کسانیکه برای دفاع از جان و مال و ناموس این مملکت جان خود را فدا کردند چه بسا بیشتر از دیگران به زندگی علاقه داشتند و تعلق خاطرشان به عشق زمینی بیشتراز دیگران بود.

سهیلا قوسی تصریح کرد : " پرواز در ارتفاع صفر" در 5 قسمت 40 دقیقه ای طراحی شده اما با توجه به اینکه در بازنویسی متن داستانک های بسیاری به قصه اضافه شده و بار دراماتیک متن بیشتر شده امکان این وجود دارد که تعداد قسمت ها به 7 قسمت افزایش یابد. طبق برنامه ریزی های انجام شده نگارش متن تا پایان بهار به پایان می رسد و در صورت مهیا بودن شرایط تولید تصویربرداری از ابتدای تابستان آغاز می شود، تمایل گروه تولید این است که کار برای پخش درهفته دفاع مقدس آماده شود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار