فرمانده سپاه سیستان و بلوچستان خبر داد

عضویت بیش از ۶۰۰ هزار نفر از مردم سیستان و بلوچستان در بسیج

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: در حال حاضر بالغ بر ۶۰۰ هزار نفر از جمعیت استان سیستان و بلوچستان عضو بسیج هستند که افتخاری برای منطقه است.
کد خبر: ۲۰۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۸ - 31May 2014

عضویت بیش از  ۶۰۰ هزار نفر از مردم سیستان و بلوچستان در بسیج

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار «سید حسن مرتضوی» فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: سابقه یگانهای رزم استان در طول دفاع مقدس در قالب لشکر پر افتخار ۴۱ ثارالله بود که در هر کدام یک یا دو گردان رزمی تعریف میشد اما به لطف انقلاب شکوهمند و با توجه به تقویت بسترهای بومی در این منطقه در حال حاضر سه تیپ رزمی در استان راهاندازی شده است و در ماموریتهای مختلف از آنها استفاده میشود.

وی اضافه کرد: تعداد چهار سپاه شهرستانی در استان ایجاد شده است که هر کدام توان یک تیپ رزمی را دارد و علاوه بر اینها یک یگان امنیتی در استان فعال و بهکارگیری شده است و همه این اقدامات حاکی از توانمندیهای موجود در سیستان و بلوچستان است.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توانسته با شناسایی در عرصههای مختلف و اقشار استان در حد ۲۲ قشر به طور تخصصی ورود و حضور یابد و رسالت خطیر تضمین روحیه انقلابی و حفاظت از ارزشها را گسترش دهد.

سردار مرتضوی تصریح کرد: امروز همه مسئولان، مدیران و مردم افتخار میکنند بسیجی هستند و همانگونه که بنیانگذار انقلاب امام خمینی(ره) فرمودند که خداوند مرا در قیامت با بسیجیان محشور کند، باید رهرو واقعی آن بزرگوار سفر کرده باشیم.

وی با اشاره به سال فرهنگ و اقتصاد اضافه کرد: جا دارد همه دست به دست هم داده و در این سال چهره محرومیت از استان را دور و ارزشهای اسلامی امر به معروف و نهی از منکر را به صورت عملی و عملیاتی درآورده و در این مهم آحاد مردم اعم از فارس و بلوچ، شیعه و سنی دنبال حاکم شدن ارزشهای اسلام هستند.

جانشین قرارگاه قدس جنوب شرق گفت: افکار تند و افراطی باید از استان رخت بسته چراکه اینگونه تفکرات در شیعه و سنی و در نزد علمای هر دو طیف مورد مذمت و بیزاری قرار گرفته است و با وحدت عملی به عنوان اصلیترین خواست انقلاب انجام دین کرده تا دشمن متوقف شود.

سردار مرتضوی خاطرنشان کرد: سپاه تاکنون با همراهی آحاد مردم توانسته است در این زمینه توفیقات مثالزدنی به دست آورد.

نظر شما
پربیننده ها