فرمانده سپاه استان سیستان و بلوچستان:

تلاش در عرصه فرهنگی یکی از وظایف سپاه است

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: یکی از اصلی‌ترین وظایف سپاه، تلاش در عرصه فرهنگی و ارتقا آن است.
کد خبر: ۲۲۲۰۲
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۲ - 23June 2014

تلاش در عرصه فرهنگی یکی از وظایف سپاه است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار «سیدحسن مرتضوی» فرمانده سپاه سلمان در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه هیرمند ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاشهای عیسی نکویی فرمانده سابق سپاه هیرمند با اشاره به اینکه امروز یکی از اصلیترین وظایف سپاه، تلاش در عرصه فرهنگی است، اظهار داشت: همانطور که معتقدیم دشمن نباید در کشور حضور داشته باشد و حق تجاوز به مرزهای کشور را ندارد، فرهنگ دشمن نیز نباید در کشور وجود داشته باشد و سپاه در این زمینه احساس مسئولیت میکند.

وی با بیان اینکه سپاه از جمله ارگانهایی است که در حوزه فرهنگی منشأ اثر بوده است، تصریح کرد: خطر به حدی در حوزه فرهنگ زیاد است که لازم است همه نهادهای انقلابی از جمله سپاه، بیش از گذشته در این عرصه فعالیت کنند.

فرمانده سابق سپاه هیرمند نیز در این مراسم بیان کرد: خدمت به مردم و تلاش برای نجات آنها از انواع گرفتاریها، همواره دغدغه اصلی امام بود و سپاه پاسداران نیز که دستور تشکیل آن از سوی امام در دوم اردیبهشت ماه سال 1358 صادر شد، باید خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهد.

عیسی نکویی افزود: سپاه یک روز در میدان نبرد حق علیه باطل حاضر شد و افتخار آفرینی کرد و امروز در عرصه فرهنگی وارد شده و در زمینه اقتصادی نیز توانسته در برخی بخشها موفق ظاهر شود.

در پایان مراسم جواد رضایی به عنوان فرمانده جدید سپاه شهرستان هیرمند منصوب و از زحمات عیسی نکویی فرمانده سابق سپاه هیرمند  قدردانی شد.

نظر شما
پربیننده ها