معاون سیاسی سازمان بسیج در گفت‌وگو با دفاع مقدس:

تیم مذاکره کننده باید موضع جدی در برابر اقدامات آمریکا داشته باشد

معاون سیاسی سازمان بسیج گفت: آمریکایی‌ها از مذاکرات به عنوان ابزاری برای تضعیف جمهوری اسلامی ایران استفاده می‌کنند، اما اکنون وقت آن رسیده که تیم مذاکره کننده، دولت و نخبگان، موضع جدی را در مقابل این اعمال آن‌ها بگیرند.
کد خبر: ۲۰۴۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۹ - 31May 2014

تیم مذاکره کننده باید موضع جدی در برابر اقدامات آمریکا داشته باشد

دکتر علی مرادپور معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین در گفتوگو با خبرگزاری دفاع مقدس در خصوص اقدام اخیر امریکا مبنی بر اینکه اوباما مجددا این موضوع را بیان کرده که گزینههای روی میز ما هنوز پا بر جا است اظهار کرد: همانطور که امام خامنهای فرمودند «امریکاییها با اسلام و نظام جمهوری مشکل دارند.»متوجه این موضوع می شویم که تعارض آنها با ما یک تعارض هویتی و ذاتی است.

وی افزود: آنها از مذاکرات به عنوان ابزاری برای تضعیف جمهوری اسلامی ایران استفاده میکنند. آنها از حسن نیت نمایندگان و دیپلماتهای ایرانی سوء استفاده میکنند. از یک سو به فکر مذاکره و از سوی دیگر اقدام به تهدید میکنند.

مرادپور ادامه داد: این فشار آنها به خاطر این است که در مذاکرات امتیازات بیشتری بگیرند اما اکنون وقت آن رسیده که تیم مذاکره کننده، دولت و نخبگان موضع جدی را در مقابل این اعمال آنها داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: امریکا خود را کدخدای جهان میداند ولی چنین چیزی وجو ندارد. آنها باید متوجه این نکته باشند که نمیتوانند خودشان را بالاتر از همه دنیا ببینند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار