میرزازاده خبر داد

استفاده از منابع کتابخانه جنگ حوزه هنری در داوری‌های جایزه کتاب سال دفاع مقدس

دبیر اجرایی شانزدهمین جایزه کتاب سال دفاع مقدس از تفاهم بنیاد حفظ آثار با حوزه هنری برای استفاده از منابع کتابخانه تخصصی جنگ در داوری‌های خبر داد و گفت: به دلیل اینکه خرید کتاب‌های منتشره سه سال گذشته هزینه‌بر بود‌، این اقدام انجام شد.
کد خبر: ۲۰۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۹ - 03June 2014

استفاده از منابع کتابخانه جنگ حوزه هنری در داوری‌های جایزه کتاب سال دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، رحیم میرزازاده، دبیر اجرایی شانزدهمین جایزه کتاب سال دفاع مقدس، از انتشار فراخوان این دوره جایزه طی هفته آینده خبر داد و گفت: امسال به دلیل تأخیر در برگزاری جایزه ناچار هستیم آثار منتشر شده طی سه سال را بررسی کنیم، با توجه به حجم بالای کتابهای منتشر شده، به دلیل صرفهجویی مادّی تصمیم گرفتیم با کتابخانه دفاع مقدس حوزه هنری تفاهمنامهای به امضا برسانیم که بر طبق آن از منابع را از این کتابخانه تهیه کنیم.

وی ادامه داد: این تفاهمنامه در شُرف امضا است و به محض امضای آن فراخوان را اعلام خواهیم کرد، همچنین فهرستی از کلیه آثاری که تهیه خواهد شد را منتشر میکنیم تا اگر کتاب یا کتابهایی از این فهرست جا مانده باشند، نیز شناسایی شده و در گردونه داوریها وارد شوند.

میرزازاده از راهاندازی پایگاه اطلاعرسانی شانزدهمین جایزه کتاب سال دفاع مقدس خبر داد و تصریح کرد: فهرست کتابهای تهیه شده در این سایت به نمایش گذاشته میشود تا نویسندگان و ناشرانی که آثارشان از این فهرست جا افتاده باشد، نیز آثار خود را ارسال کرده و در داوریها شرکت داشته باشند.

دبیر اجرایی کتاب سال دفاع مقدس ادامه داد: به زودی و پس از انتشار فراخوان کمیتههای داوری تشکیل خواهد شد  تا هر چه سریعتر داوریها انجام و شانزدهمین جایزه کتاب سال دفاع مقدس دی ماه برگزار شود.

 

منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار