تهیه کننده برنامه از آسمان به خبرگزاری دفاع‌مقدس خبر داد

تبلیغات در جنگ را در "ازآسمان" ببینید

خورشیدی فرد، تهیه کننده برنامه از آسمان گفت: در این قسمت از برنامه به شکل‌گیری تبلیغات در جنگ و نقش آن در دوران دفاع مقدس می پردازد.
کد خبر: ۲۰۸۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۹ - 04June 2014

تبلیغات در جنگ را در

امیر خورشیدیفرد تهیه کننده برنامه از آسمان در گفتو گو با خبرگزاری دفاع مقدس اظهار داشت: برنامه این هفته از آسمان در ادامه برنامه قبل است که بحث تبلیغات در جنگ را پیگیر می کند.

وی افزود: در این برنامه با مسئولین تبلیغات در جنگ از جمله سردار آسودی، رجبی معمار، مزینانی، علی گلی و ... صحبت شده است و همراه با تصاویری مستند از آن دوران به نمایش گذاشته خواهد شد.

خورشیدی فرد تصریح کرد: این برنامه در واقع به شکل گیری تبلیغات در جنگ و نقش آن در دوران دفاع مقدس می پردازد. ذکر این نکته لازم است که بحث تبلیغات در جنگ شاخه ای گسترده دارد و یکی از مباحثی است که روی آن کار نشده است.

تهیه کننده برنامه از آسمان خاطرنشان کرد: مداحی، پاکتنامهها، پیشانی بند، تابلوهای موجود در منطقه و.. در بحث تبلیغات گنجانده می شود که شاید کمتر به آن پرداخته شده است.

وی بیان کرد: در این برنامه در پی آن هستیم که نشان دهیم در جنگ تحمیلی شاید از لحاظ تجهیزات در سطح پایین تری قرار داشتیم، اما روحیهی بالای رزمندگان که نشات گرفته از تبلیغات در جنگ است باعث پیروزی در جنگ شد.

یادآور می شود که برنامه "از آسمان" روز جمعه ساعت 19  به تهیه کنندگی امیر خوشیدیفرد از شبکه دوم سیما پخش خواهد شد.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار