یکی از رزمندگان جنگ تحمیلی در گفت‌وگو با دفاع مقدس:

مسئولین با تاسی از فرهنگ دفاع مقدس شعار سال را محقق کنند

یکی از اعضای ایستگاه صلواتی گردان انصار الرسول(ص) گفت: مسئولین باید با تاسی از فرهنگ دفاع مقدس که‌‌ همان فرهنگ ایثار و شهادت است، تلاش کنند تا شعار اقتصاد و فرهنگ را محقق سازند.
کد خبر: ۲۰۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۰ - 07June 2014

مسئولین با تاسی از فرهنگ دفاع مقدس شعار سال را محقق کنند

«حسین فرزین» یکی از رزمندگان دوران دفاع مقدس و از اعضای ایستگاه صلواتی گردان انصار الرسول لشکر ۲۷ محمد رسول الله(ص) در گفتوگو با خبرگزاری دفاع مقدس با اشاره به فرمان تاریخی امام(ره) مبنی بر اینکه جنگ در راس همه امور است، اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس من با شنیدن این پیام، به صورت داوطلبانه و به عنوان بسیجی وارد جبهههای نبرد حق علیه باطل شدم.

وی با اشاره به شعار سال با عنوان «اقتصاد و فرهنگ» ادامه داد: امسال نیز باید مسئولین با تاسی از فرهنگ دفاع مقدس که همان فرهنگ ایثار و شهادت است، تلاش کنند تا شعار اقتصاد و فرهنگ محقق شود.

این رزمنده دوران دفاع مقدس گفت: در دوران دفاع مقدس خیلی از کارهایی که انجامشان غیر ممکن بود، انجام میشد. به عنوان مثال در عملیات بیت المقدس همه دنیا و حتی نیروهای اسرائیلی نیز از ارتش عراق پشتیبانی میکردند، ولی رزمندگان توانستند با توکل بر خدا خرمشهر را آزاد کنند.

فرزین ادامه داد: آمریکا به دلیل ضعف و ناتوانیش دائما اقدام به تهدید نظامی علیه ایران میکند ولی همانطور که امام(ره) فرمودند «امریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند».

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی براینکه کشوری که ۲۰ میلیون بسیجی دارد، آسیب ناپذیر است، تصریح کرد: مردم ایران پشتیبان ولایت فقیه هستند و در بدترین شرایط نمیگذارند هیچ آسیبی به کشور وارد شود.

نظر شما
پربیننده ها