جانشین مرکز بهداری جنوب شرق کشور خبر داد

برپایی 16 بیمارستان صحرایی در سیستان ‌و بلوچستان‌

جانشین مرکز بهداری جنوب شرق کشور‌ گفت: سپاه 16 بیمارستان صحرایی با کمک سازمان بسیج در سیستان ‌و بلوچستان برپا کرده است.
کد خبر: ۲۰۹۹۷
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۷ - 07June 2014

برپایی 16 بیمارستان صحرایی در سیستان ‌و بلوچستان‌

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از زاهدان، «غلامعلی کفاش» جانشین مرکز بهداری جنوب شرق کشور در جلسه شورای اداری شهرستان سیبوسوران با اشاره به برپایی بیمارستان صحرایی در شهرستان سیب و سوران از 24 خرداد اظهار داشت: این بیمارستان صحرایی شامل یک اتاق عمل 2 تخته، آزمایشگاه، رادیولوژی، دندانپزشکی، سونوگرافی، بخش بستری زنان و مردان و سی تی اسکن است.

وی افزود: این بیمارستان صحرایی در محل دبیرستان پیامبر اعظم(ص) و مدرسه نمونه دهخدا مستقر خواهد شد و باید تمام تمهیدات لازم برای خدمات رسانی به مردم از قبیل آب مصرفی، سرویس بهداشتی، وسیله ایاب و ذهاب مراجعین، تامین امنیت مکان بیمارستان و فراهم نمودن مکانی برای اسکان بیمارانی که جایی برای اسکان ندارند، خون مصرفی بیمارستان وخط تلفن ثابت مهیا شود.

کفاش خاطرنشان کرد: تاکنون 16بیمارستان صحرایی با کمک سازمان بسیج جامعه پزشکی برپا شده و 670 طرح مردمیاری یک روزه در روستاهای صعبالعبور اجرا شده است.

محمد عیسیزاده فرماندار سیب وسوران نیز گفت: تمام تمهیدات لازم برای احداث بیمارستان صحرایی و خدماترسانی به مردم فراهم شده است و همه ادارات شهرستان سیب وسوران در این زمینه از آمادگی کافی برخوردارند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار