معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان خبر داد

فعالیت 40 گروه جهادی بومی در سیستان و بلوچستان

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان گفت: اکنون در سیستان و بلوچستان حدود 40 گروه جهادی بومی ‌فعالیت ‌می‌کنند.
کد خبر: ۲۱۰۰۲
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۳ - 07June 2014

فعالیت 40 گروه جهادی بومی در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از زاهدان، سرهنگ فقیری معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: سپاه برای گذراندن کردن اوقات فراغت دانشآموزان و دانشجویان طرح هجرت 3 و اردوهای جهادی را هر ساله اجرا میکند.

وی افزود: در کنار کارهای جهادی کلاسهایی هم برای اوقات فراغت دانشآموزان در زمینههای آموزشی، تفریحی و سرگرمی برگزار میشود.

سرهنگ فقیری ادامه داد: برنامههای طرح هجرت 3 با هماهنگی آموزش و پرورش و اداره کل نوسازی مدارس استان صورت میگیرد. مکانهای مورد نظر شناسایی شده و اداره کل نوسازی مدارس مصالح مورد نیاز را در اختیار قرار داده و نیروهای بسیجی برای انجام کار به مناطق مورد نظر اعزام میشوند.

وی بیان کرد: طرح هجرت 3 تاکنون در سیستان و بلوچستان به خوبی اجرا شده که جای تشکر از آموزش و پرورش و اداره کل نوسازی مدارس دارد.

سرهنگ فقیری گفت: امسال 100 مکان را در این طرح هجرت 3 آماده کرده و تعمیر، بهسازی و نوسازی زیباسازی را در دستور کار داریم.

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان با بیان اینکه اردوهای جهادی نیز با اولویت دانشجویان انجام میشود، گفت: قبلا در سیستان و بلوچستان از دانشگاههای سراسر کشور گروههای سازندگی به مناطق محروم این استان آمده و اقدامات سازندگی را انجام میدانند اما خوشبختانه هماکنون در سیستان و بلوچستان حدود 40 گروه جهادی بومی داریم که هر سال در تابستان فعالیت خود را آغاز میکنند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار