فرمانده مرزبانی خراسان رضوی خبر داد

درگیری مسلحانه مرزداران با قاچاقچیان در تایباد/ مرگ یک شرور قاچاقچی

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی از هلاکت یک شرور قاچاقچی و کشف مواد افیونی توسط مرزداران هنگ مرزی تایباد در درگیری مسلحانه خبر داد.
کد خبر: ۲۱۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۵ - 07June 2014

درگیری مسلحانه مرزداران با قاچاقچیان در تایباد/ مرگ یک شرور قاچاقچی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار «محمد کاظم تقوی» فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در تشریح این خبر بیان داشت: در پی اخبار واصله به هنگ مرزی تایباد، مبنی بر ورود مواد مخدر توسط اشرار مسلح از حوزه استحفاظی هنگ مرزی تایباد، بلافاصله موضوع در دستور کار عملیاتی مرزبانان این هنگ قرار گرفت.
 
وی در ادامه افزود: مرزداران این فرماندهی با اشرافیت اطلاعاتی در مبادی ورودی احتمالی اشرار کمین نموده و با سوداگران مرگ درگیر شدند، در این درگیری مرزداران در هنگ تایباد موفق شدند یک نفر از اشرار را به هلاکت رسانده و بقیه قاچاقچیان، با استفاده از عوارض طبیعی زمین و تاریکی شب به آن سوی مرز متواری شدند.
 
وی در تکمیل این خبر گفت: مرزداران هنگ مرزی تایباد هنگام پاکسازی محل درگیری، موفق به کشف بیش از 90 کیلوگرم مواد مخدر شامل هروئین، تریاک و حشیش شدند.
 
سردار تقوی در پایان یادآور شد: مرزداران و مرزبانان استان خراسان رضوی با تلاشهای شبانه روزی خود به شدت با قاچاقچیان و اشرار مسلح برخورد خواهند کرد تا امنیت را برای هموطنان خود به ارمغان آورند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار