معاون عملیات مرزبانی ناجا:

حفظ آمادگی رزمی مرزبانان یک ضرورت است

سردار «یعقوبی» گفت: مرزبانی جمهوری اسلامی به‌عنوان اولین خط دفاعی همواره آماده مقابله با هرگونه تهدید احتمالی است که با توجه به تحولات اخیر کشور افغانستان لزوم حفظ آمادگی مرزبانان بیش از پیش احساس می‌شود.
کد خبر: ۴۶۷۸۹۱
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۴ - 20July 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، به دنبال تحولات اخیر در کشور افغانستان و حساسیت مرز‌های مشترک ایران و افغانستان و لزوم حفظ آمادگی و اشراف کامل بر نقاط مختلف مرز، سردار سرتیپ دوم «غلامحسین یعقوبی» معاون عملیات مرزبانی ناجا از پاسگاه‌های مرزی هنگ تایباد بازدید و در جریان آخرین وضعیت امنیتی مرز‌های شرقی قرار گرفت.

سردار یعقوبی در این بازدید بر لزوم هوشیاری و حفظ توان رزمی مرزبانان تأکید کرد و اظهار داشت: مرزبانی به عنوان اولین خط دفاعی در برابر هرگونه تهدید خارجی همواره یک نیروی زبده و آماده است و با توجه به اتفاقات اخیر در کشور همسایه لزوم حفظ آمادگی بیش از پیش احساس می‌شود.

وی افزود: نوار مرزی از امنیت بالایی برقرار است و مرزبانان تلاشگر و خستگی‌ناپذیر با روحیه و اقتدار از مرز‌های جمهوری اسلامی صیانت می‌کنند.

معاون عملیات در پایان ضمن قدردانی از مجاهدت‌های مدافعان حریم ایران اسلامی، بر ارتقای توان عملیاتی مرزبانان جهت مقابله با هرگونه تهدید احتمالی دشمن ضروری دانست.

حفظ آمادگی رزمی مرزبانان یک ضرورت است/// خبر عکس ندارد

حفظ آمادگی رزمی مرزبانان یک ضرورت است/// خبر عکس ندارد

حفظ آمادگی رزمی مرزبانان یک ضرورت است/// خبر عکس ندارد

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار