اجرای طرح «نشاط معنوی» در بقاع متبرکه ایلام

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان ایلام گفت: به‌منظور استفاده از ظرفیت‌ها و استعدادهای جوانان و نوجوانان استان امسال همچون سال‌های گذشته طرح نشاط معنوی در سطح بقاع متبرکه و امام زادگان استان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۲۱۰۴۰
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۳ - 08June 2014

اجرای طرح «نشاط معنوی» در بقاع متبرکه ایلام

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از ایلام به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، حجتالاسلام «حسن شهیدی» معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان ایلام اظهار کرد: برنامه ریزی برای گذراندن اوقات فراغت جوانان تنها به نهاد ویژهای ارتباط نداشته بلکه هر دستگاهی به نوبه خود در استفاده بهینه از این مهم میتواند موثر باشد.

وی افزود: تشویق نسل جوان به داشتن برنامهای مفید و جامع که شامل ورزش و فعالیتهای فیزیکی، کتاب خوانی، پرورش ذوق، هنر و سلیقههای متنوع، آموزش مهارتهای زندگی اجتماعی، تعلیم دورههای مختلف زبان و رایانه، تقویت مبانی دینی و اخلاقی، مطالعه زندگینامه الگوها و پیشوایان الهی و سایر موارد مفید و ارزنده باشد، آنان را در تحقق زندگی متعادل و بالنده یاری میکند.

حجت الاسلام شهیدی تصریح کرد: ترغیب جوانان به استفاده از خلوت شخصی و لحظاتی با خود بودن سبب تقویت ذهن و رشد خودآگاهی آنان شده و علاوه بر آن، درک جامع تری از زندگی نیز به دست میآورند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان ایلام گفت: به منظور استفاده از ظرفیتها و استعدادهای جوانان و نوجوانان استان امسال همچون سالهای گذشته طرح نشاط معنوی در سطح بقاع متبرکه و امام زادگان این استان اجرا میشود.

وی، با بیان اینکه این طرح از هشتم تیر سال جاری در سطح اماکن متبرکه استان اجرا میشود، عنوان کرد: در این برنامه دورههای مختلف آموزشی از قبیل رشتههای مختلف قرآنی، هنری، احکام، مفاهیم اعتقادی با بهرهگیری از مربیان و روحانیان اعزامی از حوزه علمیه قم برگزار میشود.

حجت الاسلام شهیدی اضافه کرد: این طرح همزمان با ماه مبارک رمضان آغاز شده و تا نیمه دوم مرداد سال 93 در مناطق مختلف ایلام ادامه دارد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان ایلام، خاطرنشان کرد: علاقه مندان به شرکت در دورههای آموزشی مذکور در قالب طرح نشاط معنوی میتوانند به بقاع متبرکه سراسر استان مراجعه و جهت ثبت نام خود اقدام کنند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار