یکی از رزمندگان جنگ تحمیلی در گفت‌وگو با دفاع مقدس:

فرهنگ دفاع مقدس باید به نسل‌های آینده منتقل شود

ما باید فرهنگ دفاع مقدس را به نسل‌های آینده منتقل کنیم و اگر بخواهیم این کار را انجام دهیم و آرمان گری‌های رزمندگان زنده بماند باید فرهنگ سازی عملی صورت بگیرد.
کد خبر: ۲۱۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۵ - 09June 2014

فرهنگ دفاع مقدس باید به نسل‌های آینده منتقل شود

«علیرضا (علی) ترابی» از رزمندگان دوران دفاع مقدس و از اعضای ایستگاه صلواتی گردان انصار الرسول در گفتوگو با خبر گزاری دفاع مقدس اظهار کرد: من در دروان دفاع مقدس به عنوان تک تیر انداز و بعد از آن به عنوان نیروی تبلیغات در گردان مشغول به خدمت بودم.

وی با اشاره به شعار سال با عنوان اقتصاد و فرهنگ ادامه داد: ما باید فرهنگ دفاع مقدس را به نسلهای آینده منتقل کنیم و اگر بخواهیم این کار را انجام دهیم و آرمان های رزمندگان زنده بماند، باید فرهنگ سازی عملی صورت بگیرد.

ترابی با بیان اینکه که امام(ره) ارزشها را درونی کردند و یک نیروی ارزشی و قوی پدید آوردند، خاطرنشان کرد: همانطور که مسئولین ما توانستند با روحیه تاثیر گذار حضرت امام(ره) نیروهایی را تربیت کنند و آن رزمندگان در مقابل بزرگترین ارتش دنیا باستند وآن را شکست دهند، امروز نیز میتوان از آن روحیه و ایثار استفاده و مشکلات جامعه را مرتفع کرد.

وی تصریح کرد: باید مسئولین کشور به نیروهای انسانی توجه ویژهای داشته باشند، که با استفاده از آن قطعا میتوان حماسهای بزرگ آفرید.

نظر شما
پربیننده ها