سردار محمدی‌فر در مراسم رونمایی از کتاب «بازگشت از منا»:

آل سعود ابزار دست آمریکاست

رییس سازمان پشکسوتان دفاع مقدس با بیان اینکه آل سعود خبیث ترین نوع بشر است، گفت: آنها ابزار دست جنایتکارانی همچون آمریکا هستند که نامزدهای ریاست جمهوری آن‌ها در مناظرات تلویزیونی اخیرشان به مردم دنیا ثابت کردند، چه تفکرات نا‌بخردانه‌ای دارند.
کد خبر: ۲۱۱۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۷ - 01November 2016
آل سعود خبیث ترین نوع بشر استبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، مراسم رونمایی از نمایش نامه «بازگشت از منا» نوشته «مریم جعفری حصارلو» بعد از ظهر امروز با حضور سردار «مهدی محمدی‌فر» رییس سازمان پیشکسوتان دفاع مقدس و رابط پارلمانی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، «حجت الاسلام و المسلمین سید حیدر جعفری حصارلو» و جمعی از هنرمندان در سالن اشراق فرهنگسرای ایوان شمس برگزار شد.

حجت الاسلام جعفری در ابتدای این مراسم با بیان خاطره‌ای از اتفاقات حج خونین سال 66 اظهار داشت: به خاطر دارم زمانی که به طواف خانه خدا رفتیم، زائرین بیت الحرام مورد حمله وهابیت قرار گرفتند و آیت الله جعفری سبحانی مجروح شده بود. در وضعیتی که هیچ کس به فکر دیگری نبود ایشان به کمک و امدادرسانی مشغول بود.

وی افزود: من به آیت الله سبحانی گفتم اگر وهابیت از شخصیت و جایگاه علمی شما مطلع بود، حتما شما را مورد سوء قصد قرار می داد.

حجت الاسلام جعفری گفت: وهابیت و جریان آل سعود در همان سال‌ از ارتفاعات و طبقات بالایی مشرف بر حجاج، اشیاء مختلفی را پرتاب می‌کردند.

سردار محمدی فر در ادامه این مراسم با ذکر خاطره‌ای از حضور علی نصیریان بازیگر مشهور سینما در مراسم حج سال 84 چنین گفت: سال 84 مسئولیت سرکشی کاروان‌های حج را بر عهده داشتم. آقای علی نصیریان یکی از زئران کاروانی بود که من در آن حضور پیدا کرده بودم. ایشان حال بسیار منقلب شده‌ای داشت و من هر روز با او هم صحبت می‌شدم و از فضای معنوی حاکم شده بهره می‌بردم.

وی افزود: روزی نظر ایشان را درباره ساخته شدن یک فیلم سینمایی در مورد مشعر و منا پرسیدم که نصیریان چند لحظه به من خیره شد و چندین بار تکرار کرد، «مگر می‌شود». نصیریان با تاکید گفت: «حج عالمی است که همه زیبایی های کره زمین را در خود جمع کرده است. آیا به نظر شما می‌شود تمام زیبایی های عالم را در یک فیلم سینمایی گنجاند.»

معاون پارلمانی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به جنایات آل سعود علیه مسلمان‌ها بیان کرد: آل سعود خبیث ترین نوع بشر است که جهانیان باید از اعمال آن‌ها بترسند. آنها ابزار دست جنایتکارانی همچون آمریکا هستند که نامزدهای ریاست جمهوری آن‌ها در مناظرات تلویزیونی اخیرشان به مردم دنیا ثابت کردند که چه تفکرات نا‌بخردانه ای دارند.

وی همچنین با ذکر خاطره‌ای از شهید «عمار انصاری» گفت: شهید انصاری شخصیت کم حرف، مخلص و خدمتگزاری بود که به عنوان خدمه‌ی جانبازان به حج مشرف شده بود و در راه خدمتگزاری به حجاج جان خود را تسلیم کرد.

یادآور می شود: سید علی حمزه (مدیر هنری کتاب «بازگشت از منا»)، دکتر بختیاری (ناظر ترجمه)، سعید ذاکری (طراح جلد)، مرضیه مروانی فرهانی (ویراستار ترجمه انگلیسی)، پژمان موسوی (مسئول رسانه ای و اطلاع رسانی)، سید یعقوب سعیدی، سهیل صالح، مرتضی پور صالح و محسن چمنی مورد تقدیر قرار گرفتند. همچنین در پایان این مراسم از خانواده شهید بصیری تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار