ارائه گزارش سفر به فرانکفورت در انجمن نویسندگان کودک

فریدون عموزاده خلیلی و فرهاد حسن‌زاده، پنج‌شنبه بیستم آبان در قالب نشستی در انجمن نویسندگان کودک، گزارشی از سفرشان به فرانکفورت را ارائه می‌دهند.
کد خبر: ۲۱۱۳۵۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴ - 02November 2016
به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، فریدون عموزاده خلیلی، رئیس انجمن نویسندگان کودک و نوجوان و فرهاد حسن‌زاده، نویسنده کودک و نوجوان که از طرف موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی به فرانکفورت سفر کرده بودند، پنج‌شنبه بیستم آبان 1395 به ارائه گزارشی از این سفر می‌پردازند. در همین روز فرهاد حسن‌زاده گزارش سفر به نمایشگاه بلگراد را هم ارائه خواهد کرد.
 
فرهاد حسن‌زاده، نامزد دریافت جایزه هانس کریستین اندرسن 2016 از سوی شورای کتاب کودک به همراه فریدون عموزاده خلیلی، مدیر انجمن نویسندگان کودک و نوجوان، به نمایندگی از این نهاد مدنی در نمایشگاه بین‌المللی فرانکفورت حضور داشتند.
 
انجمن با دعوت از عموم اعضا و دوستداران ادبیات کودک و نوجوان، برای حضور در این نشست، آن را فرصتی برای انتقال تجربیات می‌داند.
 
این نشست ساعت 17 پنج‌شنبه بیستم آبان 1395 در انجمن نویسندگان کودک و نوجوان واقع در خیابان سمیه، کوچه پروانه برگزار می‌شود.
 
دیدار نویسندگان با دانش‌آموزان در مدارس

همچنین انجمن نویسندگان کودک و نوجوان درنظر دارد به مناسب هفته کتاب در همکاری با موسسه خانه کتاب در طرحی با عنوان «دیدار با یار مهربان» با اعزام بخشی از اعضای خود به مدرسه‌های مختلف، زمینه دیدار بی‌واسطه آن‌ها با مخاطبان‌شان را فراهم کند.
 
نویسندگانی که می‌خواهند در این طرح شرکت کنند، باید با مدیر اجرایی این طرح جعفر توزنده‌جانی تماس بگیرند. اسامی نویسندگان علاقه‌مند به شرکت در طرح «دیدار با یار مهربان» به موسسه خانه کتاب ارائه می‌شود و در صورت موافقت به نویسنده اطلاع داده خواهد شد.
 
این طرح سال گذشته با حضور ۵۰ نویسنده در ۵۰ مدرسه همراه بود و امسال دومین سال برگزاری خود را تجربه می‌کند.
 
انتهای پیام/ 161
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار