یکی از شرکت کنندگان راهپیمایی 13 آبان در گفت‌و‌گو با دفاع پرس/ 8

پای عهدی که با امام (ره) و رهبر بسته‌ایم، می‌مانیم

یکی از زنان شرکت کنندگان در مراسم راهپیمایی 13 آبان دلیل حضورش در راهپیمایی را عهدی دانست که با امام (ره) و مقام معظم رهبری بسته است.
کد خبر: ۲۱۱۵۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵ - 03November 2016
پای عهدی که با امام و رهبر بسته‌ایم، می‌مانیمبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، صحنه‌ی راهپیمایی امروز صبح 13 آبان 95 صحنه نشانگر حضور اقشار مختلف مردم از کوچک و بزرگ، پیر و جوان و دانش آموز و دانشجو بود.

جوانان در قالب گروه‌های دانش آموزی و دانشجویی و کودکان با خانواده‌هایشان در این مراسم حاضر شدند.

یکی از شرکت کنندگان در راهپیمایی که خانمی میانسال نشسته بر روی صندلی چرخ دار بود، در گفت و گو با خبرنگار ما، دلیل حضورش در راهپیمایی 13 آبان را عهدی دانست که با امام (ره) و مقام معظم رهبری بسته است و در این باره اظهار داشت: امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب فرمودند که آمریکا دشمن اصلی ما است و هیچ وقت با ما دوست نخواهد بود.

وی افزود: با وجودی که شرایط جسمانی مناسبی ندارم، اما آمدم که بگویم همچنان به عهد خود پایبندم و در راه انجام وظیفه هیچ کاری سخت نیست.

این شرکت کننده راهپیمایی 13 آبان تصریح کرد: رهبر انقلاب فرمودند که آمریکایی‌ها عهد‌شکن هستند و به عهدی که می‌بندند، وفا نمی‌کنند. ما در این سال‌ها شاهد جنایت‌های آن‌ها بودیم. آمریکا دشمن مسلمانان است و به گفته مقام معظم‌رهبری «اگر به ظاهر لبخند می‌زنند، اما زیر دست‌کش مخملی دستی آهنی پنهان کرده‌اند».

وی تصریح کرد: اسلام و مسلمین به پیروزی خواهند رسید. وظیفه ما است که در خط ولایت و رهبری باشیم و هرآنچه ایشان فرمودند، اطاعت کنیم.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار