بیانیه تشکل‌های دانش‌آموزی به مناسبت یوم الله 13 آبان/ 5

نسل امروز دل در گرو ارزش‌های انقلابی دارد

اعضای شورای هماهنگی تشکل‌های دانش آموزی در بیانیه‌ یوم الله 13 آبان آورده است: نسل دانش‌آموز امروز، بیدار و بابصیرت است و فریب و مکر دشمنان انقلاب اسلامی را با روحیه دشمن شناسی و استکبارستیزی، و با تبعیت کامل از حبل متین ولایت فقیه به خود آن ها بازخواهد گرداند.
کد خبر: ۲۱۱۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳ - 03November 2016
به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، اعضای شورای هماهنگی تشکل‌های دانش آموزی شامل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، بسیج دانش آموزی، سازمان دانش آموزی و جمعیت جوانان هلال احمر در بیانیه‌ای با اشاره به این که روحیه استکبارستیزی از انقلاب اسلامی جدا ناشدنی است و به عنوان اصلی پایدار و رکنی رکین، همچنان تداوم می‌یابد، ‌تاکید کردند: نسل دانش آموز امروز، بیدار و بابصیرت است.

متن بیانیه تشکلهای دانش‌آموزی به مناسبت یوم‌الله 13 آبان 1395 روز ملی مبارزه با استکبار جهانی به شرح زیر است:

انقلاب اسلامی ایران ارزش آفرینی های گسترده و ماندگاری را رقم زده است که در میان نسل‌های آتی و همچنین سایر ملت های آزاده جهان، شور و شعوری را آفریده است که به آن ها قدرت خودباوری و عدالت خواهی می‌دهد تا مرعوب هیمنه پوشالی قدرت های استکباری نباشند و برای استقرار عدالت و آزادی در دنیا مبارزه ای هدفمند، منطقی و عاقلانه را در پیش گیرند. ملت عزیز ایران اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) و استمرار این مسیر نورانی توسط حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مد ظله العالی) این مسیر مبارک را پیش روی ملت های جهان باز کرده است و امروز نوای مبارزه با استکبار جهانی در سراسر جهان طنین‌انداز شده است.

یوم الله 13 آبان نگینی درخشان در تاریخ استکبارستیزی ملت ایران است که یادآور اتفاقات بزرگ و تاریخ‌سازی است؛ در 13 آبان 1343 رژیم طاغوت با حمایت آمریکای جنابتکار، امام عزیز ما را به جرم اعتراض به قانون کاپیتولاسیون که تجلی روحیه استکباری و خودبرتربینی مستکبرین عالم بود، به ترکیه تبعید کردند.

همین دست نشانده‌های آمریکا، در 13 آبان 1357 دست به کشتار دانش‌آموزان انقلابی در مقابل دانشگاه تهران زدند و جوی خون به راه انداختند و هزاران جنایت دیگر را آفریدند، اما ملت ایران راه مبارزه به رهبری روحانیت و مرجعیت شیعه را در پیش گرفتند و جوانان انقلابی این ملت، با پیروزی انقلاب اسلامی حماسه دیگری را آفریدند و در 13 آبان 1358، لانه جاسوسی آمریکا را به تسخیر خود درآوردند و انقلاب دوم را رقم زدند.

در 13 آبان 1343، مستکبران عالم امام ما را تبعید کردند و در 13 آبان 1358، جوانان انقلابی ایران اسلامی آمریکا را از این کشور تبعید کردند.

اما اکنون اعضاء شورای هماهنگی تشکل‌های دانش آموزی شامل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان، بسیج دانش آموزی، سازمان دانش آموزی و جمعیت جوانان هلال احمر بر این نکات تاکید می‌نماییم:

1- نسل جدید جوانان ایران اسلامی، همچنان دل در گرو ارزش‌های انقلابی دارند و روحیه استکبارستیزی و مبارزه با استکبار همچنان در خون جوانان ایران اسلامی در جریان است. لذا فرزندان انقلابیِ حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)، همچنان این ارزش‌های ثابت را ارج می نهند و به صراحت اعلام می دارند که روحیه استکبارستیزی از انقلاب اسلامی جدا ناشدنی است و به عنوان اصلی پایدار و رکنی رکین، همچنان تداوم داشته و به یاری خداوند متعال ادامه نیز خواهد داشت.

2- نسل دانش‌آموز امروز، بیدار و بابصیرت است و فریب و مکر دشمنان انقلاب اسلامی را با روحیه دشمن شناسی و استکبارستیزی، و با تبعیت کامل از حبل متین ولایت فقیه به خود آن ها بازخواهد گرداند و همچنان در دفاع از ارزش های خود، با بصیرت دینی و انقلابی عمل خواهدکرد.

3- جنبش دانش آموزی با تاکید بر روحیه استکبارستیزی خود و پیرو منویات حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)، همچنان ایالات متحده آمریکا و حکومت سالاران آن را مظهر بدعهدی و اتم مصادیق استکبار جهانی می داند و آن ها را پیمان شکن و بدعهد می شناسد لذا اعتماد به ایالات متحده آمریکا، صهیونیسم بین الملل و اقمار فریبکار و خدعه‌گر آن، ساده اندیشی است و تکیه و اعتماد بر این دشمنان بشریت، انحراف از خط پاک و نورانی امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (حفظه الله تعالی) است.

4- به خوبی می دانیم که استکبار جهانی همواره با نقشه های شیطانی خود و با نفوذ در باورها و اندیشه های افراد و در ستیزی که رهبر آگاه انقلاب اسلامی (مد ظله لعالی) از آن به عنوان جنگ نرم و شبیخون فرهنگی یاد کرده‌اند، درصدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی است اما زهی خیال باطل! نسل ما بیدار است و روحیه استکبارستیزی برای همیشه در آن ها جریان دارد و شعار اصلی ملت نیز همچنان مرگ بر آمریکاست.

در پایان اعلام می داریم که شورای هماهنگی تشکل های دانش آموزی کشور بر ارزش های انقلابی و شورآفرین شهدای دانش آموز یوم الله سیزدهم آبان، همچنان پایدار و استوار است و نسل کنونی با همه امکانات الهی و مادی خود از آن دفاع خواهند کرد.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها