حاشیه‌های راهپیمایی 13 آبان/ 7

رمی جمرات راهپیمایان 13 آبان به پایان رسید/ بازار داغ عکس سلفی دانش آموزان با ماکت ها

عده‌ای از جوانان با بستن سربندهای «لبیک یا زینب(س)» و «مدافعان حرم» در مراسم راهپیمایی 13آبان همراهی خود را با رزمندگان جبهه‌های مقاومت نشان داده و عده ای دیگر با پرتاب سنگ به شیطان بزرگ رمی جمرات انجام دادند.
کد خبر: ۲۱۱۵۰۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵ - 03November 2016
کودکان به سنگر استکبار ستیزی پیوستند/ سربند‌های «لبیک یا زینب(س)» بر پیشانی دانش آموزانبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، در طول مسیرهای راهپیمایی یوم الله 13 آبان که از ساعت‌ها پیش از آغاز رسمی مراسم با حضور اقشار مختلف مردم از خانواده‌های شهدا و ایثارگران تا دانش‌آموزان و دانشجویان و کودکان در خیابان طالقانی تهران برگزار شد، تصاویر شهدای دفاع‌مقدس، امنیت کشور و مدافع‌حرم به همراه قسمتی از گفته‌های آن‌ها نصب شده است.

کودکان با کشیدن نقاشی به جنگ با استکبار ستیزی رفتند

غرفه‌های مربوط به مسابقه نقاشی برای کودکان با موضوع استکبار‌ستیزی نیز در چند نقطه از مسیر راهپیمایی برپا شده است که کودکان با حضور در این غرفه‌ها پس از کشیدن نقاشی آن را در بنرهای بزرگی نصب می‌کنند.

در ماکت‌های کوچک و بزرگی که به شکل ستاره یهود ساخته شده است، دلایل عدم اعتماد به آمریکا ذکر شده است که این ماکت‌ها در جای جای مسیر‌های راهپیمایی و نیز در دست راهپیمایان به چشم می خورد.

همچنین خبرنگاران زیادی از رسانه‌های مختلف داخلی و خارجی در میان جمعیت راهپیمایان به مخابره اخبار و تصاویر حماسه یوم الله 13 آبان مشغولند.

بازار داغ گرفتن عکس سلفی در   راهپیمایی

راهپیمایان ضمن سردادن شعار همیشگی راهپیمایی 13 آبان همچون «مرگ بر آمریکا»، پرچم‌های سه رنگ کشورمان را به همراه پرچم‌هایی منقش به نام اباعبدالله الحسین (ع) حمل می‌کنند.

بازار گرفتن سلفی با ماکت‌ها، تابلو نوشته‌ها و پلاکاردها توسط دانش‌آموزان و جوانان داغ است.

سربند‌های «لبیک یا زینب(س)» بر پیشانی دانش آموزان

عده‌ای از جوانان با بستن سربندهای «لبیک یا زینب (س)» و «مدافعان حرم» همراهی خود را با رزمندگان جبهه‌های مقاومت نشان دادند. عده‌ای دیگر از دانش‌آموزان سربندهای «من انقلابی‌ام» را به پیشانی خود بسته‌اند.

برخی دیگر از نوجوانان با نوشتن شعارهایی بر کف دست‌های خود از جمله شعار «لبیک یا خامنه ای» دست خود را مقابل دوربین‌های خبری گرفتند تا ارادت خود را به مقام معظم رهبری نشان دهند.

رمی جمرات راهپیمایان با پرتاب سنگ به شیطان بزرگ

ماکت‌های جمرات که روی آن پرچم آمریکا نقش بسته است به عنوان «شیطان بزرگ» در مسیر راهپیمایی به نمایش گذاشته شده است که راهپیمایان به عنوان رمی جمرات به آن سنگ پرتاب می‌کنند که در پایان مراسم این ماکت‌ها به آتش کشیده خواهد شد.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار