مسئول حفظ آثار دفاع مقدس سپاه امام رضا(ع):

توهین به مقدسات اهل­ سنت حرکت در مسیر تفرقه­ افکنی دشمنان اسلام است

مسئول حفظ آثار دفاع مقدس سپاه امام رضا(ع) گفت: توهین به مقدسات اهل سنت، دفاع از صهیونیسم و آمریکا را به همراه خواهد داشت و پرداختن به اختلافات قومی و مذهبی تیز کردن شمشیر دشمن است.
کد خبر: ۲۱۱۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵ - 06November 2016

به گزارش دفاع پرس از خراسان رضوی، حسن باخرد مسئول حفظ آثار دفاع مقدس سپاه امام رضا(ع) و راوی دفاع مقدس در یادواره ۴۰ شهید دانش آموز تربت جام که در هنرستان کشاورزی امام صادق (ع) برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز و شهید فهمیده رهبر کوچک همه­ آزادگان، اظهار داشت: توهین به مقدسات اهل سنت، دفاع از صهیونیسم و آمریکا و پرداختن به اختلافات قومی و مذهبی و تیز کردن شمشیر دشمن است.

وی با اشاره به امتیازات شهیدان معرکه جنگ نسبت اموات افزود: شهید معرکه را خداوند قبض روح می­ کند، کفن ندارد، زنده است و در نزد خدا روزی می­ خورد و ناظر اعمال ما است.

باخرد ادامه داد: شهدا به گردن ما حقی دارند و آن حق این است که راه آنان را ادامه دهیم یعنی همان طور که آنان تابع ولی زمان خود بودند نگذاریم حرف ولایت روی زمین بماند.

مسئول حفظ آثار دفاع مقدس سپاه امام رضا(ع) خطاب به دانش آموزان گفت: خواسته شهدا از ما کسب علم و دانش­ آموختن است تا پشتیبان ولایت فقیه باشیم که قلب شهدا بود.

باخرد خاطرنشان کرد: شهدا فرصت­ طلبی کرده و از این فرصت به دست آمده کمال استفاده را بردند و از همه آروزهایی که داشتند، گذشتند و برای دفاع از انقلاب و اسلام کلاس درس را ترک و به دانشگاه جبهه ها شتافتند و در نهایت به فیض عظمای شهادت رسیدند.

وی با اشاره به جنگ نرم دشمن تأکید کرد: شما دانش آموزان در مقابله با جنگ نرم دشمن مراقب باشید و در این نبرد پوزه استکبار را در فضای مجازی بزنید و مثل شهدا ستاره شوید.

در پایان مراسم از خانواده سه شهید هنرجو دانش آموز هنرستان کشاورزی امام جعفر صادق(ع) با اهدا لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها