محسن رضایی در همایش فرزندان شاهد سراسر کشور؛

فرزندان شهدا باید علمداران جهاد اکبر باشند

دبیر تشخیص مصلحت نظام گفت: وضعیت ارزشها در جامعه نیاز به بازسازی دارد و انجام این نیاز خود یک جهاد است که شهدا جهاد صغیر را با عظمت انجام دادند و فرزندان آنان باید علمداران جهاد اکبر باشند.
کد خبر: ۲۱۱۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴ - 06November 2016
فرزندان شهدا باید علمداران جهاد اکبر باشندبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، اولین همایش فرزندان شاهد سراسر کشور در شهرک فجر برگزار شد. در این جلسه که حدود 1000 نفر از فرزندان شاهد کشور حضور داشتند دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام دقایقی به سخنرانی پرداخت و گفت: فرزندان شاهد مثل یک انفجار باید روح و جان افراد فریب خورده و خاموش شده را به تحرک وا دارند.

وی با بیان اینکه انتظار ما از فرزندان شهدا این است که پرچم شهدا را برافراشته کنند، افزود: امروز رهبر انقلاب به همراهی شما نیاز دارد، همانطور که پدران شما امام را همراهی کردند رهبری انقلاب می خواهند صدای انقلاب در هر کوچه و خیابان توسط شهید زادگان بیان شود.

دبیر تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: وضعیت ارزشها در جامعه نیاز به بازسازی دارد و انجام این نیاز خود یک جهاد است که شهدا جهاد صغیر را با عظمت انجام دادند و فرزندان آنان باید علمداران جهاد اکبر باشند.

همچنین در این مراسم روح الله سلگی دبیر شورای عالی فرزندان شاهد نیز گفت: تلالو و تشعشع اندیشه شهدای دفاع مقدس همچون فانوسی راهنمای احرار عالم است و مساله عاشورا یک نماد برای بشریت است.

وی ادامه داد: امام حسین(ع) در روز عاشورا نماینده همه انبیاء و اولیاء اللهی بود و یزید با تمام شرارتش نمایندگی همه قابیلیان تاریخ را بر عهده داشت. انقلاب اسلامی هم وارث اندیشه همین عاشورا است.

سلگی بیان داشت: در خرداد 42 و در طلیعه نهضت ملت ایران به رهبری امام خمینی می‌بینیم که در تمام سالهای اخیر عاشورا ضامن و بیمه کننده انقلاب اسلامی بود است و منطق شهدای ما با پیوند ناگسستنی با این نهضت دارد.

وی افزود: دفاع مقدس پیوند عشق و عرفان و ایثار بود و تنها علت پیروزی ما در این نبرد نابرابر، اندیشه منبعث از عاشورا بود و شهدای ما یک عاشورایی در قرن 20 رقم زدند.
 
منبع: فارس
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار