مقیمی در گفت‌و‌گو با دفاع پرس:

زائران حسینی به توصیه‌های ستاد اربعین توجه کنند/ برقراری امنیت در همه مرزهای کشور

قائم مقام وزیر کشور گفت: امنیت در همه مرزهای کشورمان به همت تلاش شبانه روزی مرزبانان نیروهای مسلح برقرار است.
کد خبر: ۲۱۲۰۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸ - 07November 2016
لزوم توجه زائران حسینی به توصیه‌های ستاد اربعین/ امنیت در همه مرزهای کشور برقرار است«محمدحسین مقیمی» قائم مقام وزیر کشو در بازدید از غرفه خبرگزاری دفاع مقدس در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس اظهار داشت: امنیت در همه مرزهای کشورمان به همت تلاش شبانه روزی مرزبانان نیروهای مسلح برقرار است.
 
وی در ادامه با بیان اینکه مرزبانان نیروی انتظامی و ارتش جمهوری اسلامی در آمادگی کامل به سر می‌برند، افزود: سربازان گمنام امام زمان(عج) نیز در مناطق مرزی و سایر مناطق مستقر هستند که در صورت لزوم به کمک مرزبانان خواهند آمد.

مقیمی در خصوص عملیات انتحاری گروه‌های تکفیری در سامرا که روز گذشته منجر به شهادت و مجروح شدن بیش از ۱۰۰ تن از هموطنانمان شد، گفت: عملیات انتحاری تروریست‌ها در سامرا اولین و آخرین عملیات غیر انسانی آن‌ها نخواهد بود. تروریست‌ها هر فرصتی را مهیا ببینند، اقدام به عملیات انتحاری  می‌کنند و سرسپردگی خود را به رژیم صهیونیستی و وهابیت نشان می‌دهند.

وی با بیان اینکه به زائران عتبات عالیات توصیه‌های لازم ارائه شده است، گفت: بخش زیادی از اقدامات امنیتی در خصوص حفظ جان زائران مربوط به نیروهای امنیتی و نظامی عراق است. مسئولان عراقی تلاش می‌کنند امنیت زائران را تامین کنند؛ اما تروریست‌ها بوسیله کمک‌هایی که از سوی حامیان بین المللی و منطقه‌ای دریافت می‌کنند، این اقدامات ناجوانمردانه را انجام می‌دهند.
 
قائم مقام وزیر کشور در پایان از زائران مراسم بزرگ راهمپیمایی اربعین حسینی خواست به توصیه‌های ستاد اربعین توجه داشته باشند.
 
انتهای پیام/411
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار