حریرچی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

خدمات‌رسانی «سفیدجامگان» از مرزهای کشور گذشت

قائم مقام وزیر بهداشت گفت: نیروهای حوزه سلامت به طور داوطلبانه و خودجوش عازم سوریه شده و در حال خدمت‌رسانی به مدافعان حرم هستند.
کد خبر: ۲۱۲۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲ - 08November 2016

خدمات سفیدجامگان از مرزهای کشور گذشتبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، «ایرج حریرچی» قائم مقام وزیر بهداشت ضمن حضور در غرفه خبرگزاری دفاع مقدس در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌ها در پاسخ به سوالی مبنی بر اعزام و نحوه خدمات‌رسانی سازمان بهداشت و درمان به مدافعان حرم، اظهار داشت: تعدادی از نیروهای حوزه سلامت به‌طور داوطلبانه و خودجوش به سوریه اعزام شدند و در حال خدمات رسانی به مدافعان حریم آل الله از هر ملیتی هستند.

وی ادامه داد: در صورت نیاز مجروحان را به ایران منتقل کرده و تحت مداوا قرار می‌گیرند.

حریرچی با اشاره به برگزاری نخستین یادواره شهدای مدافع حرم جامعه پزشکی، گفت: نخستین یادواره شهدای مدافع حرم جامعه پزشکی تحت عنوان «سفیدجامگان حریم» در دانشگاه بقیه‌الله (عج) برگزار شد که از خانواده شش شهید مدافع حرم جامعه پزشکی تقدیر به عمل آمد.

قائم مقام وزیر بهداشت تصریح کرد: در این مراسم خانواده‌های شهیدان محمدحسن قاسمی، علی امرایی، عباس دانشگر، محمدهادی ذوالفقاری، علی عبداللهی، حمید اسداللهی و همچنین شهید فرزانه و احمد محمدی که در بند گروه‌های تکفیری است، مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفتند.

وی در پایان با بیان اینکه یادواره‌هایی جهت بزرگداشت شهدا با همکاری بسیج جامعه پزشکی و دانشگاه‌های مربوطه برگزار خواهند کرد، گفت: دکتر هاشمی وزیر بهداشت و درمان نیز بر موضوع زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا تاکید دارد.

انتهای پیام/ 131


نظر شما
پربیننده ها