مجری صدا و سیما در گفت‌وگو با دفاع پرس:

رسانه‌ها تبلیغات منفی تروریست‌ها علیه مدافعان حرم را خنثی کردند

«سیدقاسم بی‌نیاز» گفت: گروهک‌های تروریستی برای تضعیف روحیه رزمندگان اسلام در فضای مجازی تبلیغات گسترده‌ای انجام دادند؛ اما با انعکاس فیلم‌ و عکس عملکرد رزمندگان در رسانه تمام نقشه‌های آن‌ها نقش بر آب کرد.
کد خبر: ۲۱۲۲۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲ - 08November 2016
رسانه تبلیغات سوء گروهک‌های تروریستی را نقش بر آب کرد
«سیدقاسم بی‌نیاز» مجری صدا و سیما یا حضور در بیست‌و‌دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس ضمن اشاره به نقش رسانه‌ها در معرفی شهدای مدافع حرم و دلایل حضورشان در سوریه، اظهار داشت: نفرت عمومی ملت ایران و بخش اعظم مردم دنیا نسبت به داعش و گروهک‌های تروریستی نتیجه عملکرد مناسب رسانه‌ها است. در دنیای امروز گاهی تاثیر یک فوتوتیتر و یا یک ویدئوی کوتاه ضبط شده با گوشی موبایل تاثیر بیشتری در افکار عمومی جامعه دارد تا تهیه مستند طولانی که صحنه‌های آن طراحی شده‌است.

وی ادامه داد: گروهک‌های تروریستی برای تضعیف روحیه رزمندگان اسلام در فضای مجازی تبلیغات گسترده‌ای انجام دادند؛ اما با انعکاس فیلم‌ و عکس عملکرد رزمندگان در رسانه تمام نقشه‌های آن‌ها نقش بر آب شد.

بی‌نیاز با بیان اینکه‌ تلاش رسانه در خصوص انعکاس اخبار سوریه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان رزمندگان اسلام نقش بی‌بدیلی را ایفا کرد، عنوان داشت: رسانه رسالت خودش را در این زمینه انجام داده است. «وزارت فرهنگ و ارشاد» و «صدا و سیما» جهت بیان جزئیات بیشتری در خصوص ابعاد ایدئولوژیک حرکت گروه تروریستی داعش می‌تواند گام‌های محکم‌ و موثرتری بردارد. البته مستندات فاخری نیز در زمینه معرفی شهدای مدافع حرم در صدا و سیما تولید شده است.

مجری صدا و سیما تصریح کرد: شهدای مدافع حرم برای دفاع از اعتقاداتشان پا را از مرزهای خود فراتر گذاشته‌ تا بدینوسیله مانع از ورود دشمن به خاک‌ کشورمان شوند، لذا مجاهدت‌های آنها قابل ستایش و تکریم است که رسانه به این مهم اهتمام  و توجه ویژه‌ای دارد.


انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار