زمردیان به کمیته‌ی جستجوی مفقودین رفت

الهی تبار سرپرست اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان شد

سرهنگ «خلیل الهی تبار» سرپرست اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان شد و «محمدجواد زمردیان» مدیرکل سابق این اداره به عنوان نماینده کمیته جستجوی مفقودین در غرب کشور منصوب شد.
کد خبر: ۲۱۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۳ - 09June 2014

الهی تبار سرپرست اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از همدان، طی مراسمی با حضور معاون مهندسی و امور یادمانهای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، مشاور رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس و کارکنان این اداره کل در همدان از زحمات چهار ساله «محمد جواد زمردیان» تقدیر و سرهنگ پاسدار «خلیل الهی تبار» به عنوان سرپرست اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان معرفی شد.

در این مراسم که در سالن جلسات باغ موزه دفاع مقدس همدان برگزار شد، مدیر کل سابق حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گفت: تمام افتخارم این است که با جان و دل برای شهدا کار کردهام و امروز با وجود همکارانی خدوم در این مجموعه این اداره کل در سطح کشور به عنوان یکی از ادارات کل برتر شناخته میشود.

زمردیان گفت: ترویج فرهنگ ناب دفاع مقدس و کار برای شهدا همواره مشوق و انگیزهای برای من بود تا بتوانم طی چهار سال در این مجموعه حضور داشته باشم و مدیریت کنم.

وی اظهار داشت: ادامه دادن راه شهدا و سعی در معرفی بیش از پیش فرهنگ دفاع مقدس به جامعه علی الخصوص جوانان امروز به عنوان یک وظیفه تلقی میشود و من برخود لازم میدانم تا از همهی کسانی که طی این چند سال در رساندن اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس همدان به هدف اصلی که همان کار برای شهداست تلاش کردهاند تشکر و قدردانی کنم.

سرپرست اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همهی شهدای دفاع مقدس به ویژه هشت هزار شهید والامقام استان همدان اظهار داشت: من همیشه خود را سربازی برای خدمت به نظام دانستهام و همواره تلاشم بر این است تا ادامه دهنده راه شهدا و امام شهیدان باشم.

سرهنگ پاسدار خلیل الهی تبار هم چنین گفت: مجموعهی بنیاد یکی از مجموعههای فرهنگی به شمار میرود و طبق نامگذاری سال در خصوص بحث فرهنگ و هم چنین موضوع دفاع مقدس همهی ما باید سعی در پیشبرد اهداف بزرگ و والای نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته باشیم.

وی در پایان بیان داشت: امیدوارم با عنایت خداوند متعال و شهدای بزرگوار و همچنین همیاری و همکاری پرسنل  خدوم و زحمت کش اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس همدان بتوانم خدمتگذار لایق و شایستهای برای نظام و ملت شریف ایران اسلامی باشم.

نظر شما
پربیننده ها