در جشنواره «مادران چشم به راه» صورت می‌گیرد

تجلیل فرمانده نیروی هوایی ارتش از خانواده‌های شهدای گمنام

در جشنواره «مادران چشم به راه» منطقه ۹ که با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش، محمدکوثری، علیرضا محجوب و لاله افتخاری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، برگزار می‌شود، مادران جاوید الاثرهای دفاع مقدس تجلیل می‌شوند.
کد خبر: ۲۱۲۳۶
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۸ - 09June 2014

تجلیل فرمانده نیروی هوایی ارتش از خانواده‌های شهدای گمنام

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، کاشانی و حکیمی پور اعضای شورای اسلامی شهر تهران، امیر بخشنده، رییس دانشگاه هوایی شهید ستاری، سرهنگ معتمد، فرمانده حفاظت اطلاعات نیروی هوایی ارتش و حجتالاسلام صبری، رییس عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش از دیگر میهمانان این یادواره هستند.

همچنین در این برنامه که توسط فرهنگسرای رویش برگزار می شود، حجتالاسلام والمسلمین رجایی تهرانی، پژوهشگر حوزه و دانشگاه پیرامون نقش زنان در دفاع مقدس سخنرانی می کند و سپس شهیدی، راوی جانباز دفاع مقدس و حمیدرضا شکارسری، شاعر دفاع مقدس، حماسه رزمندگان و شهدای جنگ را روایت خواهند کرد و محسن طاهری، مداح اهل بیت(ع) نیز متناسب با حال و هوای مراسم مداحی خواهد کرد.

علاوه بر این تصویرگری شهدای گمنام منطقه توسط هنرمندان به صورت زنده، اجرای تواشیح توسط گروه«طه نبی»، برپایی نمایشگاه کتاب و نگارگذر شهدا و دفاع مقدس از دیگر بخش های این مراسم است.

برگزاری مسابقه «دلگویههای پشت خط» نیز از جمله برنامه های جانبی این یادواره است که با اعلام شماره ای ویژه، شهروندان پس از تماس، ناگفته های خود را با مادران چشم انتظار واگویه می کنند و به بهترین دلگویه ها جوایز ویژه ای اهدا خواهد شد.

جشنواره «مادران چشم به راه» و آیین تجلیل از مادران شهدای جاوید الاثر منطقه ۹، دوشنبه ۱۹ خرداد همزمان با سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در محل سالن اجتماعات دانشگاه هوایی شهید ستاری به نشانی بزرگراه فتح، ضلع شرقی بیمارستان شهید شریعت رضوی، خیابان امام محمد باقر(ع)، روبروی خیابان شمشیری، برگزار می شود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار