همایش بحران‌های ژئوپلیتیک جهان اسلام-4/ رئیس شورای سیاسی حزب‌الله لبنان:

رشد جریان‌های تکفیری شاخص‌ترین خطر ژئوپلیتیکی جهان اسلام است

ابراهیم امین با بیان اینکه رشد جریان‌های تکفیری شاخص‌ترین خطر ژئوپلیتیکی جهان اسلام است، گفت: تلاش برای تقسیم کشورها به مناطق کوچک، هدف قراردادن کشورهای حامی جبهه مقاومت، چراغ سبز نشان دادن به رژیم صهیونیستی از دیگر خطرات ژئوپلیتیکی هستند.
کد خبر: ۲۱۲۹۹۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷ - 14November 2016
به گزارش خبرنگار بین الملل دفاع پرس، سید ابراهیم امین رئیس شورای سیاسی حزب‌الله لبنان در همایش بحران‌های ژئوپلیتیکی جهان اسلام اظهار داشت: در کشورهای اسلامی شاهد جنگ‌های جدیدی هستیم.

وی افزود: شاخص‌ترین خطر ژئوپلیتیکی، رشد جنبش‌های تکفیری و دستیابی به حمایت‌های نامعدود بین‌المللی آمریکا، رژیم صهیونیستی، ترکیه، فرانسه و برخی کشورهای مرتجع عربی از جمله عربستان است.
 
امین خاطرنشان کرد: تلاش برای تقسیم کشورها به مناطق کوچک، هدف قراردادن کشورهای حامی جبهه مقاومت، چراغ سبز نشان دادن به رژیم صهیونیستی از دیگر خطرات ژئوپلیتیکی هستند. 
 
رئیس شورای سیاسی حزب الله لبنان در ادامه به ارائه پیشنهادات خود پرداخت و گفت: با توجه به حساسیت منطقه و تهدیدات ژئو استراتژیک برخورد با این چالش نیازمند استراتژی مرکب و چندگانه است. 

وی اضافه کرد: بازگرداندن اعتبار به فلسطین و حمایت همه جانبه از گروه‌های مقاومت فلسطینی، تحقق پیروزی در جنگ سوریه با حمایت از جبهه مقاومت،  تاکید بر وحدت اسلامی، تقویت همکاری‌های سیاسی و نخبگانی و افشا و رسوا سازی حامی تروریسم راهکارهایی برای مقابله با این چالش است.

امین در پایان بیان داشت: تروریسم در عراق، مصر و کشورهای دیگر باید شکست بخورد و انشاالله شکست خواهد خورد، همچنان که تکفیری‌ها را در لبنان شکست دادیم.

 انتهای پیام/ 211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار