همایش بحران‌های ژئوپلیتیک جهان اسلام-3/ سرلشکر صفوی در جمع خبرنگاران:

تجربه نشان داده رییس‌جمهورهای آمریکا پس از انتخاب تغییر موضع می‌دهند/ امواج تروریستی کشورهای حامی تروریسم را در بر می‌گیرد

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: موج تروریسم پس از عراق و سوریه به مناطق دیگر، به خصوص کشورهایی که موسس آن بودند، وارد خواهد شد.
کد خبر: ۲۱۲۹۸۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲ - 14November 2016
امواج تروریستی کشورهای حامی تروریسم را در بر می‌گیردبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرلشکر سیدیحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در حاشیه همایش بین‌المللی بحران‌های ژئوپلیتیک جهان اسلام، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امواج تروریستی در عراق و سوریه روال میرایی، مرگ و نیستی را طی می‌کنند؛ اما پیش‌بینی می‌شود این امواج به مناطق دیگر، به خصوص کشورهایی که موسس آن بودند، وارد شود.
 
وی افزود: کسانی که به دنبال ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی و عرب و غیرعرب هستند، باید بدانند که دشمن مشترک مسلمانان و یار صهیونیست‌ها هستند.
 
سرلشکر صفوی خاطرنشان کرد: آنچه در منطقه می‌گذرد برای تامین امنیت صهیونیست‌هاست و این جنگ خواست آنان و غربی‌هاست.
 
مدیر موسسه آینده‌پژوهی جهان اسلام عنوان کرد: همه نیازمند صلح و امنیت پایدار در منطقه هستیم و باید از تجزیه احتمالی کشورها جلوگیری و از دولت-ملت‌ها حمایت کرد.
 
سرلشکر صفوی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر تاثیر انتخاب ترامپ بر وضعیت منطقه با توجه به  اظهارات انتخاباتی وی، گفت: هم‌اکنون زود است که راجع به انتخابات آمریکا اظهار نظری جامع و کامل ارائه کنیم. رسانه‌ها نیز تامل بیشتری در تحلیل‌ها داشته باشند.
 
وی افزود: تجربه نشان داده است که در هر انتخاباتی، چه در آمریکا و چه در ایران، کاندیداها به گونه‌ای سخن می‌گویند که رای بیاورند؛ اما مواضعشان بعد از انتخاب، تغییر می‌کند.
 
سردار صفوی عنوان کرد: آمریکا را یک سیستم اداره می‌کند و این سیستم نمی‌گذارد رییس‌جمهور ایالات متحده آنچنان که می‌خواهد، عمل کند. 
 
وی در پایان ابراز امیدواری کرد که نیروهای آمریکایی از افغانستان و خلیج فارس خارج شوند، تا جنگ‌های منطقه‌ای پایان یابد.
 
انتهای پیام/ 211 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار