همایش بحران‌های ژئوپلیتیک جهان اسلام-1/ سرلشکر صفوی مطرح کرد؛

ایجاد بیشترین درگیری‌های 15 سال اخیر جهان بین مسلمانان

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: طی 15 سال گذشته، در هیچ جای دنیا به اندازه جهان اسلام تنش و درگیری وجود نداشته است.
کد خبر: ۲۱۲۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۲ - 14November 2016
ایجاد بیشترین درگیری‌های 15 سال اخیر جهان بین مسلمانانبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرلشکر سیدیحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در همایش بین‌المللی بحران‌های ژئوپلیتیک جهان اسلام که در دانشگاه شهید بهشتی تهران در حال برگزاری است، اظهار داشت: طی 15 سال گذشته، در هیچ جای دنیا به اندازه جهان اسلام تنش و درگیری وجود نداشته است. این تنش‌ها از لیبی آغاز شد و تاکنون نیز ادامه دارد.
 
وی بهره‌مندی از مقالات اساتید برای درک عالمانه چالش‌های موجود و بررسی اینکه این چالش‌ها ریشه داخلی یا خارجی دارد و اینکه آیا در منطقه مانایی دارد یا خیر را از اهداف برگزاری این همایش عنوان کرد.

سرلشکر صفوی تصریح کرد: ترسیم زمینه‌ها و ارائه راهکارها برای همگرایی جهان اسلام برای مقابله با تروریسم، تولید ادبیات مشترک رسانه‌ای و جلوگیری از تفرقه‌افکنی و واگرایی بین کشورهای اسلامی از دیگر اهداف برگزاری همایش بحران‌های ژئوپلیتیکی جهان اسلام هستند.
 
همایش بحران‌های ژئوپلیتیکی جهان اسلام طی دو روز در دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود.
 
به گفته حافظ‌نیا، دبیر کمیته علمی این همایش 540 چکیده مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شد، که 155 مقاله پس از داوری‌ها مورد پذیرش قرار گرفت. این مقالات به‌صورت شفاهی و پوستر ارائه می‌شوند.

انتهای پیام/ 211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار