نماينده ولي فقيه در استان سمنان:

ولايت مداری و اخلاص ويژگی برجسته بسيجيان است

نماينده ولی فقيه در استان سمنان یکی از ويژگی‌های بسيجيان را ولايت‌مداری و اخلاص برشمرد و گفت: بسيجيان در خط ولايت و رهبری هستند.
کد خبر: ۲۱۳۲۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰ - 15November 2016

به گزارش دفاع پرس از سمنان، آيت‌الله سيدمحمد شاهچراغي در جمع اعضاي ستاد بزرگداشت هفته بسيج با بيان اينكه نظام جمهوري اسلامي ايران بركاتش زياد است، اظهار داشت: انقلاب اسلامي ايران نظامي پرخير و بركت است.

وي با بيان اينكه يكي از بركات نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران، تشكيل نهادهاي انقلابي است، گفت: امام خميني(ره)‌با نور خدايي آينده را مي‌ديدند و نهادهايي را تأسيس كردند كه در خدمت نظام و رهبري است و بايد گفت يكي از آن نهادها، بسيج است.

نماينده ولي فقيه در استان سمنان با تأكيد براينكه بسيج نهادي مقدس،‌ پاكيزه، خوشنام و خدمتگذار و خادم مردم است،‌ افزود: آنچه همه خوبان دارند، بسيج و بسيجيان آن را دارا هستند و بايد اين نهاد مقدس توسعه و تقويت شود.

آيت‌الله شاهچراغي اظهار داشت: نيروهاي بسيجي عاشق بسيج و نظام هستند و عشق به رهبري و ولايت در آنها موج مي‌زند؛ بنابراين بايد اين خصلت‌ها و ويژگي‌ها را حفظ كرد.

وي به امتيازات بسيج اشاره كرد و بيان داشت: خدايي بودن از ويژگي‌هاي برجسته بسيجيان است و در حقيقت بسيج كارش، قدمش و تلاشش براي خداست و به دنبال پست، مقام و جايگاه دنيايي نيست.

نماينده ولي فقيه در استان سمنان با بيان اينكه اخلاص انسان را محبوب خداوند مي‌كند، گفت: اخلاص بايد در عمل در همگان تقويت شود.

آيت‌الله شاهچراغي آنها كه بسيجي هستند بايد اخلاصشان بسيار بالا باشد، بيان داشت: يكي ديگر از خصلت‌هاي برجسته بسيجيان خدمت به مردم است و احسان به خلق كار بسيجيان است.

وي افزود: از صدر اسلام بسيجي‌ها پيغمبر گرامي اسلام(ص) را ياري كردند و در خدمت دين و مردم و اسلام بودند.

نماينده ولي فقيه در استان سمنان از ديگر ويژگي‌هاي بسيجيان را ولايت‌مداري آنها برشمرد و گفت: بسيجيان در خط ولايت و رهبري هستند و اين خيلي مهم است كه اين خط در جامعه حفظ و گسترش يابد؛ يعني هر بسيجي علاوه بر اينكه در صراط مستقيم حركت مي‌كند؛ بايد ديگران را نيز ارشاد و هدايت كند تا در اين مسير قرار گيرند.

آيت‌الله شاهچراغي با بيان اينكه امام خميني(ره) فرمودند «من افتخار مي‌كنم كه خود يك بسيجي‌ام و اميدوارم خدا مرا با بسيجيان محشور كند»؛ اظهار داشت: مسؤولان بسيج بايد در رفع مشكلات بسيجيان همت گمارند و به فكر برطرف كردن آن باشند.

 وي تأكيد كرد: ستاد هفته بسيج بر اساس گزارشها برنامه‌هاي متعددي را در طول هفته بسيج در استان اجرا مي‌كنند كه بسيار مطلوب است كه در صدر همه اين برنامه‌‌ها حمايت از رهبري و ترويج بيانات و منويات رهبر معظم انقلاب قرار گيرد.

نماينده ولي فقيه در استان سمنان اظهار داشت: بسيج و بسيجي بايد خوشنامي خود را در جامعه همراه با اخلاص حفظ كند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها