معاون رییس جمهوری:

رشادت‌های شهدا هیچگاه فراموش نمی‌شود/ سرکشی به خانواده‌های شهدا از اولویت‌های دولت است

«امیری» با بیان این که رشادت‌های شهدا هیچگاه به دست فراموشی سپرده نخواهد شد، گفت: یکی از اولویت‌های دولت تدبیر و امید، سرکشی به خانواده‌های شهدا و بررسی مشکلات و دغدغه‌های آن‌ها است.
کد خبر: ۲۱۳۳۲۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۸ - 15November 2016
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، «حسینعلی امیری» معاون پارلمانی رییس جمهوری شامگاه سه شنبه در دیدار با خانواده سردار شهید علی هاشمی سرکشی اظهار کرد: سردار شهید علی هاشمی یکی از اسطوره های دوران دفاع مقدس بوده که رشادت های این شهید والا مقام هیچگاه از ذهن مردم ایران و بخصوص استان خوزستان پاک نخواهد شد.

وی افزود:این شهید والا مقام خدمات ارزنده ای را در دوران دفاع مقدس ارائه به این نظام ارائه کرده و سرکشی به خانواده این شهید والا مقام با توجه به تاکید رییس جمهوری از وظایف اصلی و اولویت های دولت تدبیر و امید به شمار می رود.

معاون پارلمانی رییس جمهوری ادامه داد: همچنین بازگویی خاطرات و رشادت های این شهدای والا مقام به نقل از خانواده های آن ها، برای نسل کنونی جامعه بسیار آموزنده است.

وی به یکی از دغدغه های خانواده شهیدعلی هاشمی اشاره کرد و گفت: ساخت سایبان برای مزار سردار شهیدعلی هاشمی یکی از خواسته های خانواده این شهید والا مقام بود که قرار است توسط مسئولان استان پیگیری های لازم درجهت انجام این امر صورت گیرد.

امیری تصریح کرد: رهبرمعظم انقلاب نیزهمواره باتوجه به مشغله ای که دارند دیداربا خانواده شهدا را به صورت مستمر در برنامه های خود داشته و ما نیز به پیروی از ایشان این امرمهم و بررسی مشکلات خانواده شهدا را از وظایف اصلی خود می دانیم.

وی همچنین به حضور در سالروز شکست حصر سوسنگرد اشاره کرد و گفت: حضور در مراسم سالروز شکست حصر سوسنگرد یکی دیگر از برنامه های ما در روز چهارشنبه است چرا که این روز بزرگ یکی از افتخارات ملی کشور محسوب می شود.

معاون پارلمانی رییس جمهوری حضور در پایانه مرزی چذابه و بدرقه زائران اربعین حسینی را یکی دیگر از برنامه های خود در این روز دانست.

وی یادآورشد:امروزه مراسم اربعین حسینی در کشور ما و عراق و در تمامی کشورهای جهان اسلام به یکی از بزرگترین اجتماعات بزرگ تبدیل شده و سال به سال شاهد افزایش زائران هستیم.

حسینعلی امیری عصر سه شنبه به منظور سخنرانی در مراسم 26 ابان سالروز شکست حصر سوسنگرد وارد خوزستان شد.

دیداربا خانواده سردارشهید علی هاشمی ، دیدار با آیت الله سیدعلی شفیعی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری از جمله برنامه های معاون پارلمانی ریس جمهوری در نخستین روز سفر خود به خوزستان بود.

منبع: ایرنا

نظر شما
پربیننده ها