با حضور سردار «گلعلی بابایی»

نشست تخصصی ادبیات دفاع مقدس در ساری برگزار می‌شود

مدیر ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت: نشست تخصصی استانی ادبیات دفاع مقدس با موضوع خاطره‌نگاری دفاع مقدس با حضور پنج استان شمالی به میزبانی استان مازندران روزهای 24 و 25 خرداد در ساری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۱۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۰ - 11June 2014

نشست تخصصی ادبیات دفاع مقدس در ساری برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از ساری، «سید محمد صادقی» مدیر ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان مازندران از برگزاری نشست تخصصی استانی ادبیات دفاع مقدس با موضوع خاطره نگاری دفاع مقدس با حضور استانهای خراسان شمالی، سمنان، گیلان، گلستان و مازندران در روزهای 24 و 25 خرداد در مازندران خبر داد و گفت: در این نشست تخصصی 5 خاطره نویس حوزه دفاع مقدس از هر استان نیز حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به حضور سردار «گلعلی بابایی» رئیس سازمان هنری و ادبیات کشور و معاونین او در این نشست اظهار کرد: در این همایش «احمد دهقان» خاطره نویس نیز حضور خواهند داشت.

صادقی با اشاره به برگزاری نشست تخصصی استانی ادبیات دفاع مقدس در مازندران گفت: در روز اول این نشست، نشست مشورتی با رزمندگان در مقابله با ضد انقلابیون در جنگلهای مازندران و نشست مسئولین بنیاد با موضوع ضد انقلاب در جنگل نیز برگزار میشود.

وی خاطرنشان کرد: نشست در روز 25 خرداد به صورت کارگاهی و پرسش و پاسخ ادامه خواهد یافت.

صادقی افزود: در پایان این نشست دو روزه کتاب «بلبا» نقد خواهد شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار