مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران:

پارک موزه دفاع مقدس مازندران یک پروژه ملی است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران با اشاره به پیشرفت 20 درصدی پارک موزه دفاع مقدس مازندران گفت: این پارک موزه یک پروژه ملی است.
کد خبر: ۲۱۶۴۲
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۰ - 15June 2014

پارک موزه دفاع مقدس مازندران یک پروژه ملی است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از ساری، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان مازندران پیش از ظهر امروز در نشست تخصصی خاطرهنویسی و ادبیات دفاع مقدس که در مجتمع پردیس ناجا شهرستان ساری برگزار شد، با اشاره به پیشرفت 20 درصدی پارک موزه دفاع مقدس مازندران گفت: پارک موزه دفاع مقدس مازندران یک پروژه ملی است.

وی که در جمع نویسندگان دفاع مقدس استانهای مازندران، گیلان، گلستان، سمنان و خراسان شمالی صحبت میکرد، مازندران را مرکز تشیع و حکومت علوی معرفی کرد و گفت: حکومت شیعه برای اولین بار در سال 250 هجری قمری در مازندران شکل گرفت.

سردار ملکی با اشاره به نقش مردم استان مازندران و لشکر 25 کربلا در هشت سال دفاع مقدس یادآور شد: لشکر ویژه 25 کربلا عملیات والفجر 8 را در منطقه فاو با موفقیت اجرا کرد و توانست شهر بندری فاو را به تصرف خود درآورد.

وی با اشاره به ساخت پارک موزه دفاع مقدس در حاشیهی رودخانهی تجن ساری، خاطرنشان کرد: عملیات والفجر 8 در پارک موزه دفاع مقدس مازندران به نمایش خواهد درآمد.

سردار ملکی در ادامه با اشاره به تدوین کتاب جامع نقش استان مازندران در انقلاب و دفاع مقدس تصریح کرد: در این راستا از همهی مدیران دستگاههای دولتی خواستار شدیم که هر شهری نقش مردم شهر خود را در دفاع مقدس تدوین کند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار