بازخوانی/ در حاشیه حضور در حرم حضرت معصومه(س) مطرح شد

گوینده مشهور خبر: آرزو دارم مدافع حرم باشم

گوینده مشهور خبر صدا و سیما گفت: آرزو دارم هر زمان که احساس نیاز شود در صف مدافعان حرم قرار بگیرم.
کد خبر: ۲۱۳۹۶۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۱:۵۹ - 20November 2016

سید رضا حسین زاده که مدتی قبل برای زیارت حرم حضرت معصومه(س) در شهر مقدس قم حضور یافته بود، در مورد سوابقش به خبرنگار دفاع پرس در قم گفت: در سن 17 سالگی همراه با لشکر 27 محمد رسول الله(ص) سپاه استان تهران به جبهه رفتم و در عملیات والفجر مقدماتی- مهران- حضور داشتم؛ همزمان به کار گویندگی خبر نیز می پرداختم و پس از چند بار حضور در جبهه، نهایتا در اواخر جنگ، شیمیایی شدم.

گوینده خبر شبکه یک سیما، با اشاره به اینکه حدود سی و چند سال به جز خانواده هیچکس از شیمیایی شدنش اطلاعی نداشت، گفت: پس از بستری شدن چند روز قبل در بیمارستان به علت عارضه قلبی، موضوع شیمیایی شدنم و اثرات آن بر ریه و قلب و ... آشکار شد.

وی با بیان این نکته که سلامتی خود را در جبهه با خدا معامله کرده ام، تاکید کرد: بنده یک جانباز شیمیایی هستم و آثار زیادی از تاول و ترکش نیز در بدن خود دارم؛ با این حال هر جا احساس نیاز شود برای دفاع از حریم ولایت و آرمان های نظام اسلامی حضور خواهم یافت و آرزو دارم نامم در صف مدافعان حرم ثبت گردد.

حسین زاده در باره انگیزه خود از زیارت حرم حضرت معصومه(س) گفت: تصمیم گرفتم جهت عرض ادب و سپاس، به زیارت کریمه اهل بیت(س) نائل شوم زیرا اعتقاد دارم هر چه از خدا بخواهیم، فقط به واسطه فیض وجود اهل بیت(ع) میسر می شود.

سید رضا حسین زاده، متولد 14 بهمن 1344 در خیابان مولوی تهران است، لیسانس علوم سیاسی، ارشد ژورنالیستی و دکترای زبان شناسی دارد و اجرای خبر اعلام پذیرش قطعنامه 598 در سال 1367 را از مهمترین خبرها در کارنامه خود می داند.

لازم به ذکر است: بیماری های ریوی و آثار شیمیای حسین زاده عود کرده و وی پس از بستری مجدد در بیمارستان در اواسط آبان 95، فعلا ترخیص شده است.

این گوینده مشهور، از فراز و نشیب رفتار برخی مسئولان، ناگفته ها و دلتنگی هایی در سینه دارد.

گوینده مشهور خبر: آرزو دارم مدافع حرم باشمگوینده مشهور خبر: آرزو دارم مدافع حرم باشم

انتهای پیام/


نظر شما
پربیننده ها