برنامه های هفته بسیج در شهرستان ایوان تشریح شد

فرمانده سپاه ناحیه ایوان با تشریح برنامه های هفته بسیج گفت: 120عنوان برنامه در هفته بسیج در شهرستان ایوان اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۲۱۴۳۴۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱ - 22November 2016

سرهنگ فولادی : برنامه های هفته بسیج در شهرستان ایوان تشریح شدبه گزارش دفاع پرس از ایلام، سرهنگ محمد حسین فولادی فرمانده سپاه ناحیه ایوان ،ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسبج اظهار داشت: بسيج لشكر مخلص و بی ادعایی است که به فرمان حضرت امام خمینی (ره) تشکیل شده و از بدو شکل گیری خود تاکنون خدمات بسیار  ارزشمندی را به کشور ارائه کرده است.

فولادی گفت: بسیج هم اکنون در عرصه‌های سیاسی، فرهنگی، رزمی، اقتصادی و علمی حضوری چشم‌گیر دارد که با عملکرد خود توانسته امید و انگیزه را در جامعه ایجاد کند.

فرمانده سپاه ناحیه ایوان افزود:هفته بسیج فرصت مغتنمی است تا به نقش ارزنده بسیج در جامعه بیشتر پرداخته شود.

وی بسیج را شجره طیبه و متعالی انقلاب اسلامی معرفی و بر نقش پیش برندگی و پیشگامی این مولفه مهم وراهبردی انقلاب اسلامی در حل مشکلات وموانع نظام تاکید نمودند.

فولادی  ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده ویژه برنامه در قالب‌های مختلف در هفته بسیج در شهرستان ایوان اجرا خواهد شد که از جمله مهم‌ترین این ویژه برنامه‌ها برگزاری یادواره شهدا،دیدار با امام جمعه شهرستان،افتتاح مسکن مددجویان،است.

وی تصریح کرد:دیدار با خانواده های شهدا،اجرای نهضت روشنگری درسطح پایگاه های مقاومت و پیاده رویی حانوادگی از دیگر برنامه های هفته بسیج است.

وی گفت: غبار روبی مزار شهدا و تجدید بیعت با آرمان‌های شهدای انقلاب نیز در هفته بسیج انجام خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه ایوان با اشاره به برنامه های هفته بسیج گفت : در این هفته در شهرستان 120عنوان برنامه در سطح حوزه ها و پایگاههای مقاومت اجرا می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها