معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر خبر داد؛

برگزاری سوگواره استانی«خورشید بر نیزه» به میزبانی دیر

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: با توجه به توانایی بالای آموزش و پرورش شهرستان دیر در حوزه پرورشی سال آینده سوگواره «خورشید بر نیزه» به صورت استانی و با میزبانی شهرستان دیر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۱۴۵۱۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲ - 23November 2016
به گزارش دفاع پرس از بوشهر، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در اختتامیه چهارمین دوره سوگواره «بر بلندای عاشورا» و سومین دوره سوگواره «خورشید بر نیزه» گفت: برگزاری چنین مسابقاتی نگاهی تازه و ارزنده به فرهنگ دینی و عاشورایی است.

سیروس فتحی با بیان اینکه هنرمندان باید از فرصت محرم و صفر به بهترین نحو بهره برداری کنند افزود: شاعران و نویسندگان  دانش آموز و همکاران فرهنگی ما  با خلق آثار معنوی خود در مسیر پربار تر شدن ادبیات عاشورایی گام بر می دارند.

وی بیان کرد: در مجموعه آموزش و پرورش برنامه های متعددی همچون اردوهای راهیان نور، سوگواره «احلی من العسل» و پرسش مهر  در حوزه دینی و پرورشی بر گزار می شود.

فتحی از برگزاری سوگواره شعر و نثر ادبی در استان بوشهر خبرداد و اضافه کرد: سال آینده سوگواره«خورشید بر نیزه» به صورت استانی و با میزبانی شهرستان دیر برگزار می شود.

وی افزود: امسال مسابقات فرهنگی و هنری با اضافه شدن عناوین بیشتری به صورت ثبت نام الکترونیکی برگزار می شود که با توجه به محدودیت زمان مدارس تلاش  کنند این برنامه ها پرشور باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار