مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان خبر داد؛

پخش 21 هزار دقیقه برنامه با موضوع اقتصاد مقاومتی از سیمای اشراق

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان از پخش 21 هزار دقیقه برنامه با موضوع اقتصاد مقاومتی از صدا و سیمای استان خبر داد.
کد خبر: ۲۱۴۹۳۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵ - 26November 2016

به گزارش دفاع پرس از زنجان، مرتضی صفری پیش از ظهر امروز در جمع نمایندگان بسیج اصناف استان زنجان اظهار داشت: پرداختن جدی به مقوله اقتصاد مقاومتی که همواره مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است.

وی با بیان اینکه پرداختن به اقتصاد مقاومتی یک ضرورت در سطح ملی است، افزود: راهکار اصلی بیمه شدن کشور در برابر تهدیدات مختلف جبهه دشمن تکیه بر توانمندی‌های داخلی و رفع وابستگی به بیگانگان است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با اشاره به اقتدار روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی در تمام عرصه‌ها به ویژه بین‌المللی که عامل مهمی در قدرت بازدارندگی و هراس دشمنان در مقابل ایران اسلامی بدل شده است، اضافه کرد: این اقتدار را مرهون خون پاک شهیدانی دانست که در نهایت گمنامی و در سخت‌ترین عرصه های دفاع مقدس جان با ارزششان را تقدیم اسلام و انقلاب کردند.

وی رویکرد رسانه ملی را در چهار چوب منویات رهبر معظم انقلاب و مبتنی بر نامگذاری سال توسط ایشان بیان کرد و افزود: با توجه به تأکید معظم له به تقویت تولید داخلی و اقتصاد مقاومتی از ابتدای سال بیش از 21 هزار دقیقه برنامه با همین موضوع در حوزه‌های سیما، صدا و خبر تهیه و پخش شده است.

صفری تشویق مردم به مصرف کالاهای با کیفیت داخلی را در برنامه‌های مختلف یادآور شد و اضافه کرد: در برنامه جدید «ساخت وطن» به صورت ویژه به اثرات مثبت فرهنگ خرید کالای ایرانی در رشد اقتصاد کشور، کارآفرینی و اشتغال و رفع وابستگی به بیگانگان اشاره شد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: در سایر برنامه‌ها مانند حرف حساب، سلام زنجان، گئجه‌لر و برنامه خانواده و... هم به فراخور موقعیت این موضوع مهم مورد بررسی و تحلیل قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به تلاش رسانه استانی به منظور امیدآفرینی و رفع مشکلات واحد‌های تولیدی و صنعتی، پرداخت دائمی بخش‌های مختلف خبری مرکز به مقوله اقتصاد مقاومتی را یادآور شد و گفت: دو گزارش فاخر خبری تولید شده در مرکز زنجان در سال جاری با موضوع اقتصاد مقاومتی مورد تقدیر و تشویق ریاست رسانه ملی قرار گرفته است.

وی بر آمادگی رسانه استانی بمنظور تولید ویژه برنامه‌هایی با موضوع اقتصاد مقاومتی و تشویق به مصرف کالای ایرانی با مشارکت اتاق اصناف استان تأکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار