با حضور سردار اباذری؛

يادواره شهدای مدافع حرم در سمنان برگزار شد

یادواره شهدای مدافع حرم و یادبود شهید عباس دانشگر در دانشکده فنی پسران سمنان و با حضور سردار اباذری، جانشین فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۲۱۶۱۳۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴ - 05December 2016

به گزارش دفاع پرس از سمنان، در آستانه ۱۶ آذر، یادواره شهدای مدافع حرم و یادبود شهید عباس دانشگر در دانشکده فنی پسران سمنان و با حضور دانشجویان، اساتید، خانواده شهدا و تنی چند از مسئولان شهرستان برگزار شد.

در اين يادواره سردار اباذری، جانشین فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع)، به بیان ابعاد شخصیتی و مدیریتی شهید دانشگر پرداخت و به دانشجویان حاضر توصیه كرد، زندگینامه و وصیتنامه شهدا را مطالعه كنند.

وي اظهار داشت: توسل به شهدا با نیت پاک و خالص، موجب حل مشکلات جامعه و علی الخصوص جوانان می شود.

جانشین فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع)، امانتداری، رازداری و صبر در همه کارها را از خصوصیات بارز این شهید مومن و انقلابی عنوان كرد و اظهار داشت: شهید دانشگر یک جوان با تفکر راهبردی بود که با تمام توان به حل مشکلات می پرداخت.

جانشین فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع)، ضمن مقایسه جنگ نرم امروز با جنگ سخت دیروز عنوان كرد: طبق روایات، دینداری برای جوان امروز، مانند این است که زغال گداخته را در کف دست خود نگاه دارد.

وی با اشاره به دشمنی استکبار و به ويژه آمریکای جنایتکار با ملت ایران بیان داشت: آمریکا شیطان بزرگ است و بزرگترین افتخار ما، ایستادگی در مقابل این اهریمن جهانی است.

در پایان سردار اباذری به بیان چند خاطره از این شهید بزرگوار پرداختند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار