سردار سلامی مطرح کرد؛

تلاش دانشجویان زمینه ساز پیشرفت انقلاب اسلامی

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران از دانشجویان بعنوان پیشگامان انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: ایران اسلامی پیشرفت فعلی خود در زمینه های هسته ای، هوا فضا، موشک های بالستیک و ... را توسط همین دانشجویان که از دانشگاه ها فارغ التحصیل شده اند به دست آورده است.
کد خبر: ۲۱۶۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹ - 06December 2016

به گزارش دفاع پرس از استان گلستان، در راستای اولین اجلاسیه ملی چهارهزار شهید استان گلستان و بمناسبت بزرگداشت روز دانشجو، کنگره شهدای دانشجوی استان گلستان، صبح امروز سه شنبه 16 آذرماه، با حضور آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولین استانی و جمع کثیری از دانشجویان، در دانشگاه منابع طبیعی گرگان برگزار شد.

 
پیشرفت های فعلی انقلاب اسلامی بواسطه تلاش دانشجویان بوده است 

در این مراسم سردار سلامی جانشین فرمانده سپاه پاسداران اظهار داشت: دانشجویان بعنوان پیشگامان انقلاب اسلامی، نقش برجسته ای در پیروزی انقلاب و پس از آن در ترسیم سیمای اقتدار ملی کشورمان ایفا کردند.

وی افزود: دانشجویان افسران جنگ نرم امروز هستند و این مفهوم زیبا و مقدس بخشی از هویت اصلی دانشجویان آزاداندیش امروز است و ایران اسلامی پیشرفت فعلی خود در زمینه های هسته ای، هوا فضا، موشک های بالستیک و ... را توسط همین دانشجویان که از دانشگاه ها فارغ التحصیل شده اند به دست آورده است.

سردار سلامی اظهار داشت: دستیابی به استقلال در نابرابرترین فضای توازن قدرت، شبیه به معجزه ی الهی است و این استقلال با تبعیت از رهبری و تلاش یک ملت و داشتن روحیه شهادت طلبی میسر شده است.

پیش از این سردار صادقی فرمانده سپاه نینوا گلستان و دبیر اولین اجلاسیه ملی چهارهزار شهید استان گلستان به تشریح گزارشی از عملکرد و فعالیت ها در راستای این اجلاس پرداخت و گفت: به واسطه ی این اجلاسیه، عملیات بزرگ فرهنگی با محوریت ایثار و شهادت با استفاده از ظرفیت غنی دفاع مقدس در این استان اتفاق افتاده است.

در پایان از چهار عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس رونمایی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار