چهارمین رزمایش محمدرسول الله(ص)-4/ امیر حیدری خبر داد؛

برگزاری 2 رزمایش در غرب و جنوب‌غرب کشور تا پایان امسال/ تلاش برای ایجاد واحد نظامی در نیک‌شهر

فرمانده نیروی زمینی ارتش از برگزاری 2 رزمایش دیگر تا پایان سال در غرب و جنوب‌غرب کشور در دی‌ماه و بهمن‌ماه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۲۱۶۹۴۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰ - 10December 2016
برگزاری 2 رزمایش در غرب و جنوب‌غرب کشور تا پایان امسال/ تلاش برای ایجاد واحد نظامی در نیک‌شهربه گزارش خبرنگار اعزامی دفاع پرس به منطقه عمومی رزمایش «محمد رسول الله(ص)-4»، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش ظهر امروز در دیدار با علما، فرماندار و معتمدین استان سیستان و بلوچستان در شهرستان نیک شهر با اشاره به ضرورت حفظ وحدت میان برادران شیعه و اهل تسنن، اظهار داشت: هر زبان و حلقومی که از آن تفرقه و اختلاف بیرون بیاید زبان شیطان و هر زبان و حلقومی که دم از وحدت بزند زبان اسلام است.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص گروهک تکفیری داعش گفت: ایشان می‌فرمایند داعش گروهکی سرخورده، فریب خورده و گمراه است که فعلا در ضلالت و تاریکی قرار دارد. ای کاش این گروه‌های فریب خورده حضور داشتند و این صحبت‌های وحدت بخش را می‌شنیدند. اما در عین حال نظام با این گروه‌ها که تروریستی هستند هیچ تعارفی ندارد.

امیر حیدری گفت: گروه‌های تکفیری در سیستان و بلوچستان جایگاهی ندارند و هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

فرمانده نزاجا در ادامه این دیدار عنوان کرد: چابهار بستر ارتباط کشورهای افغانستان، ترکمنستان، تاجیکستان و قرقیزستان با آب‌های آزاد است و دشمنان می‌خواهند برای مقابله با این بستر ارتباطی، ایجاد ناامنی کنند که با برنامه ریزی می‌توان این بستر را امن کرد.

امیر حیدری همچنین گفت: نیروی زمینی ارتش علاوه بر رزمایشی که از فردا آغاز می‌شود، در دی ماه رزمایشی را در غرب و در بهمن ماه رزمایشی را در منطقه جنوب غرب کشور برگزار می‌کند.
 
وی در پاسخ به درخواست مسئولان این شهرستان جهت ایجاد واحد نظامی در شهرستان نیک‌شهر بیان داشت: این خواسته را پیگیری خواهیم کرد و تلاش می‌کنیم این امر محقق شود.
 
انتهای پیام/221
نظر شما
پربیننده ها