چهارمین رزمایش محمدرسول الله(ص)-9/

عملیات گسترده هلی برن یگان‌های تکاور نیروی زمینی ارتش اجرا شد

عملیات گسترده هلی برن یگان‌های تکاور نیروی زمینی ارتش در چهارمین رزمایش محمد رسول الله(ص) اجرا شد.
کد خبر: ۲۱۷۰۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰ - 11December 2016
عملیات گسترده هلی برن یگان‌های تکاور نیروی زمینی ارتشبه گزارش خبرنگار اعزامی دفاع پرس به منطقه عمومی رزمایش «محمد رسول الله(ص)-4»، امیر سرتیپ دوم ستاد «سیدکمال پیمبری» معاون آموزش نزاجا و سخنگوی چهارمین رزمایش محمد رسول الله(ص) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بنا به دستورات قرارگاه ولایت نیروی زمینی ارتش، یگان‌های هوابرد، واکنش سریع، تکاور، زرهی، مهندسی، توپخانه، جنگ‌های الکترونیک و نیروهای ویژه نزاجا برابر جدول زمان بندی مقرر در مناطق از پیش تعیین شده مستقر شدند.

وی توضیح داد: تیپ 55 هوابرد نیروی زمینی ارتش برای ایجاد عملیات مانع شونده در مدت زمان تقریبی دو ساعت که با توجه به ‌بُعد مسافت، زمان بسیار خوبی می‌باشد و مطابق با استانداردهای تعریف شده‌ روز دنیا و با استفاده از چترهای تولید داخل و در ارتفاع پایین‌تر از 750 فوت که یک ‌رکورد برای فرود یگان‌های هوابرد است، در محورهای تهدید با هماهنگی کامل قرارگاه منطقه‌ای مستقر و در مجموع عملکرد موفقی را ارائه کرد.

امیر پیمبری تصریح کرد: همچنین در راستای اجرای عملیات مردم ‌یاری، اداره‌ بهداشت و درمان نزاجا با ‌استقرار بیمارستان صحرایی در منطقه‌ عمومی رزمایش، خدمات رایگان بهداشتی و درمانی مورد نیاز ‌به مردم منطقه ارائه کرد.
 
وی اضافه کرد: ما در این‌ رزمایش به‌دنبال تحکیم و تبیین شعار محوری «امنیت منطقه و صلح پایدار در سایه اقتدار دفاعی و وحدت اسلامی» هستیم. قدرت تحلیل و پیش بینی سناریوهای دشمن را داریم و منطبق با تهدیدات، آموزش‌ها را به صورت تئوری و عملی بکار بسته‌ایم.
 
سخنگوی رزمایش در پایان گفت: از مردم عزیز منطقه در همراهی با رزمندگان نیروی زمینی ارتش صمیمانه تشکر می‌کنیم و یقین داریم این همدلی، هم افزایی در توان دفاعی و ارتقای ضریب امنیتی این منطقه را به دنبال خواهد داشت.
 
انتهای پیام/221
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار