آیین تکریم و معارفه رییس سازمان بسیج مستضعفین-7/ سردار غیب پرور:

ایستادگی در برابر دشمنان به پشتوانه وجود بسیجیان است/ تعاملات اقشار بسیج بیشتر می‌شود

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اگر امروز توانستیم در برابر انحراف ضدانقلاب و معاندان ایستادگی کنیم به پشتوانه انقلاب اسلامی و بسیجیان است.
کد خبر: ۲۱۷۳۰۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳ - 12December 2016
ایستادگی در برابر دشمنان به پشتوانه وجود بسیجیان استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ «غلامحسین غیب پرور» در آیین معارفه خود به عنوان رییس سازمان بسیج مستضعفین بیان داشت: هیچ وقت فکر نمی‌کردم که یک زمانی این شایستگی را پیدا کنم که مورد خطاب مستقیم مولایم امام خامنه‌ای قرار بگیرم و خدا را شاکرم و صمیمانه از امام مسلمین و فرمانده معظم کل قوا تشکر می‌کنم.
 
وی افزود: خدا کند که هیچ فردی شرمنده مولایش امام خامنه‌ای نشود چرا که کسی که شرمنده امام و مولا و رهبریش شود، معلوم نیست که عاقبت به خیر گردد و این خیلی سخت است.
 
سردار غیب پرور گفت: اینکه مردم بگویند فلانی کجا بوده و چه کرده است مهم نیست، ولی اگر آقا و مولایش از او راضی نباشد این یعنی فعالیت خوبی را نداشته است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: از بسیجیان و خانواده شهدا و ایثارگران تقدیر و تشکر می‌کنم و از فرصت استفاده می‌کنم و از سرلشکر جعفری سپاسگزارم که به بنده اعتماد نمودند، هر چند من در خط سوسنگرد در دوران دفاع مقدس در خدمت ایشان بودم و این هم جزو افتخارات بنده در هشت سال دفاع مقدس است.
 
وی تصریح کرد: در خصوص برادر عزیزم سردار نقدی باید شهادت بدهم که ویژگی‌هایی همچون صبر، اخلاق نیکو، تلاش بی وقفه، وقت گذاری در بسیج و ... جزو شاخصه‌های مدیریتی و شخصیتی وی است و نه فقط من، بلکه تمام بسیجیان شهادت می‌دهند به ولایت پذیری ایشان و به راستی سردار نقدی ذوب در ولایت بودند و هستند و شهادت می‌دهم به انقلابی بودن و مدیر بودن و اهل تدبیر و مشورت بودن وی.
 
سردار غیب پرور عنوان کرد: بنده حقیر سال‌ها نوکری بسیج در استان فارس را داشته‌ام. بنده ارتباط انسی و دلی با شهید همدانی داشتم و چندین سال در شهرک فجر و یک بلوک زندگی می‌کردیم.
 
رییس سازمان بسیج مستضعفین بیان داشت: اکنون با اراده حضرت آقا، نوکری بسیجیان در سطح وسیعتر به بنده محول شده و از خدا مسئلت می‌کنم و امیدوارم در عرصه خدمت گذاری به بسیج خدمات ارزنده‌ای را انجام دهم. امیدوارم دچار روزمرگی زندگی نشوم و به خیل شهدا بپیوندم.
 
وی گفت: در حکم فرمانده معظم کل قوا موضوعاتی مطرح شده است که تکلیف شرعی بر بنده است تا دنبال کنم و همچنین باتوجه به بیانات رهبری، آنچه باید انجام دهم این است که این سنگر را با قدرت و بدون مماشات حفظ کنم و به وظیفه خودم عمل کنم.
 
سردار غیب پرور ادامه داد: مقام معظم رهبری در حکمشان بر علم و فرهنگ و دفاع و خدمت رسانی و ایجاد و ساماندهی مجموعه‌های اندیشه ورزی تاکید کرده‌اند. ایشان همچنین در مورد جلوگیری از نفوذ دشمن و هم افزایی اقشار بسیج تاکید کردند. این حجت شرعی بر من است و باید تعاملات بین اقشار بسیج را قوی‌تر کنیم و طبق فرمایش مقام معظم رهبری، اقشار بسیج باید از حال همدیگر مطلع باشند، اگر چه استقلال نسبی دارند ولی باید ارتباط و تعامل منطقی بین آنها بیشتر شود.
 
رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در بسیج حتما نیاز به آسیب شناسی قوی و مستمر داریم، بحث صالحین یکی از اقدامات موثر است که باید در جهت تعمیق و کیفی کردن آن تلاش کنیم و بنده این را وظیفه خود می‌دانم و به  فضل الهی در این راه تلاش نماییم. بسیج اهل تعامل با همه دستگاه‌هایی است که در جهت اهداف و ارزش‌های انقلاب و رهبری قدم بر می‌دارند. هنر بسیج استخراج و ساماندهی پتانسیل مردم برای دفاع از انقلاب و تحقق تمدن نوین اسلامی می‌باشد و این شدنی است.
 
سردار غیب پرور گفت: در کلام پایانی باید بگویم، هر جا بودم افتخار نوکری بسیجیان را داشته‌ام و در این روزهای اخیر بیشترین پیام‌ها را از خانواده‌های شهدا دریافت کرده‌ام، اگر سردار نقدی و من امروز در  برابر جریان معاند حرفی می‌زنیم، حتما به پشتوانه انقلاب اسلامی و قاطبه بسیجیان است و من به همه بسیجیان عرض ادب می‌کنم و از آنها می‌خواهم که ما را در این راه کمک کنند.
 
انتهای پیام/231
نظر شما
پربیننده ها