خوزستان در میلاد پیامبر رحمت، غرق در نور و شادی شد

استان خوزستان در سالروز میلاد پیامبر رحمت و مهربانی حضرت محمد مصطفی (ص) و ششمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت حضرت امام جعفر صادق (ع) غرق نور و شادی شد.
کد خبر: ۲۱۷۹۵۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۴ - 17December 2016
خوزستان در میلاد پیامبر رحمت ، غرق در نور و شادی شدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خوزستان، در سالروز میلاد رسول اکرم(ص) و امام خوبی‌ها امام جعفر صادق(ع) شهرها و روستاها و کوچه‌ پس‌کوچه‌های استان خوزستان غرق نور و عزت و شادی است.

برپایی ایستگاه‌های صلواتی در معابر عمومی و محلات شهر و برپایی تجمع‌های بزرگ میلاد حضرت رسول اکرم (ص) از جمله برنامه‌های این استان در این عید است.

همزمان با سالروز میلاد حضرت خاتم‌المرسلین حضرت محمد (ص) در مساجد و حسینیه‌های استان خوزستان، آیین های جشن با حضور گسترده دوستداران خاندان اهلبیت علیهم السلام و با مدیحه‌سرایی ذاکران استان خوزستان برگزار شد.

این روزها جوانان استان نیز علاوه بر شرکت در جشن‌های هفته وحدت و ولادت حضرت محمد (ص ) و امام جعفر صادق (ع)، به میمنت این مناسبت جشن‌های عروسی و آغاز زندگی مشترک خود را همزمان با سالروز ولادت این دو بزرگوار برگزار می‌کنند.

شهروندان نیز با نصب پلاکارد و پوستر که در آن تبریک و تهنیت فرارسیدن هفته وحدت درج‌ شده و نیز نصب ریسه‌های چراغانی در خیابان‌ها، ارادت خود را به خاندان نبوت نشان می‌دهند.

عاشقان پیامبر اکرم(ص) با دود کردن اسپند و عود و پخش شیرینی و شربت در معابر و درب منازل خود در جشن ولادت پیامبر مهربانی و سلاله پاکش امام جعفر صادق (ع) همراه شدند.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار