رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان جم:

رسالت بنیاد شهید ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان جم گفت: تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از مهمترین رسالت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران در جامعه است.
کد خبر: ۲۱۸۱۵۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶ - 19December 2016
به گزارش دفاع پرس از بوشهر، مختار باقری رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان جم در دیدار با مادر شهید والامقام عارفی در شهر ریز و جانباز شیمیایی یحیی تاجیک خواه در روستای دره بان، اظهار داشت: امنیت امروز کشور به واسطه خون شهدا حاصل شد از این‌رو همه ما مدیون خون شهدای گران قدر و ایثار و از خودگذشتگی ایثارگران هستیم.
 
وی افزود: خدمت به خانواده معظم شهدا وظیفه مسئولان است و مدیران باید با تمام وجود در راستای خدمت به ملت گام بردارند چرا که خانواده شهدا و ایثارگران در پیروزی انقلاب اسلامی نقش موثری داشتند.
 
باقری اضافه کرد: تکریم خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در بنیاد باید در بالاترین سطح خود انجام شود و ما باید با برخورد شایسته و در شأن ایثارگران به حفظ جایگاه رفیع این عزیزان بپردازیم.
 
وی خاطر نشان کرد: تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از مهم ترین رسالت های بنیاد در جامعه است که باید تمام ظرفیت ها را در این راستا به کار ببندیم تا یاد و نام شهدا همیشه زنده و در رگ های جامعه جاری بماند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار