فرمانده آمادگاه ناوگان جنوب:

بازنشستگان نیروی دریایی آیینه شاغلان هستند

فرمانده آمادگاه ناوگان جنوب (نداجا) با اشاره به اهمیت جایگاه و تجربه بازنشستگان این نیرو گفت: بازنشستگان، آیینه شاغلان هستند و هر چه به آنان توجه کنیم، شاغلان فعلی از بهره وری و کارایی بهتری برخوردار خواهند بود.
کد خبر: ۲۱۸۳۴۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷ - 20December 2016

 بازنشستگان این نیرو آیینه شاغلان هستندبه گزارش دفاع پرس از شیراز، ناخدایکم منصوری مقدم، در آیین بزرگداشت پیشکسوتان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در شیراز اظهار داشت: مطالبی که پیشکسوتان این نیرو به عنوان استاد به شاگردان خود انتقال داده اند با اعمال مدیریت جهادی در حال ارتقاست و رضایت مندی سلسله مراتب و رهبر معظم انقلاب از نیروی دریایی راهبردی، گواه این موضوع است.

رئیس نمایندگی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان فارس نیز در این آیین گفت: شما پیشکسوتان در دوران جنگ کاری کردید که امام (ره) فرمودند «نیروی دریایی ارتش در خلیج فارس و دریای عمان نگینی درخشنده است.»

ناخدا دوم نوید فتحی افزود: تکاوران نیروی دریایی ارتش در مقاومت حماسی 34 روزه خرمشهر و پس از آن دریادلان نیروی دریایی در عملیات اشکان و شهید صفری، باعث نابودی سکوی البکر و الامیه شدند و عملیات مقتدرانه مروارید، نابودی نیروی دریایی عراق را به دنبال داشت.

وی بیان کرد: پس از دوران دفاع مقدس نیز این نیرو با حفظ سیادت دریایی و با اقتدار به دفاع از مرزهای آبی و پشتیبانی کشتی های تجاری و نفتکش ها پرداخت.

این مقام نظامی افزود: در حال حاضر نیروی دریایی با ساخت شناورهای مورد نیاز، بومی سازی قطعات، حضور در آب های آزاد و بین المللی، اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان نشان داده است.

امیر دریادار دوم بازنشسته، دهقانی نیز در این آیین از حماسه تکاوران در دفاع از خرمشهر و آبادان یاد کرد و اظهار داشت: به همت نیروهای گردان تکاوران دریایی، مقاومت خرمشهر 34 روز به طول انجامید و این باعث شد که دشمن به راهبرد تصرف یک روزه خرمشهر و جداسازی سه روزه خوزستان از ایران دست نیابد.

رئیس کانون بازنشستگان ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان فارس نیز در این مراسم بیان کرد: نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران، مایه افتخار و مباهات نیروهای مسلح و آحاد ملت ایران است.

سرهنگ داریوش اعتمادی ادامه داد: امروز نیروی دریایی یکی از پرنفوذتربن و قدرتمندترین نیروهای دریایی منطقه به شمار می آید و این قدرت و صلابت، نتیجه دلاورمردی های شما پیشکسوتان در دوران جنگ و بعد از آن است.

در پایان از پیشکسوتان شرکت کننده در این آیین تجلیل شد.

 
انتهای پیام/ 151
نظر شما
پربیننده ها