خانواده سه شهید جاویدالاثر لشکر فاطمیون میزبان مسئولین خراسان رضوی شدند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و مشاورین استاندار خراسان رضوی در امور ایثارگران و اتباع و مهاجرین با خانواده‌های سه شهید مدافع حرم فاطمی دیدار و گفت‌وگو کردند.
کد خبر: ۲۱۸۵۴۹
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۳ - 21December 2016

به گزارش دفاع پرس از خراسان رضوی، در راستای تکریم و تعظیم جامعه ایثارگری و همچنین دیدار هفتگی مسئولین استانی با خانواده­ های شهدا و ایثارگران؛ عابدین عابدی مقدم مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی صبح امروز با همراهی عباسپور و عجمی مشاورین استاندار در امور ایثارگران و اتباع خارجی و مهاجرین، حجت الاسلام ملکوتی تبار رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی خراسان رضوی و حجت الاسلام ملکی رئیس بنیاد منطقه دو مشهد با حضور در منازل خانواده شهیدان مدافع حرم فاطمی مفقودالاثر« سید اسدالله، سید حسن و سید حسین حسینی» با یادگاران این شهدای والامقام دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار عابدی مقدم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: شهدای مدافع حرم برای دفاع از آرمان و حریم اهل بیت(ع) از جان خود گذشتند و پا به میدان جهاد گذاشتند.

وی افزود: شهدای مدافع حرم فاطمی نماد بارز پیروان مکتب حسینی هستند.

گفتنی است در این دیدارها مدیرکل بنیاد خراسان رضوی ضمن قرائت وصایای این سه شهید والامقام از خداوند متعال برای آنان علو درجات و برای خانواده‌هایشان صبر و توفیق مسئلت و با اهداء لوح یادبود از این یادگاران شهدای مدافع حرم فاطمی تقدیر و تجلیل کرد.

لازم به ذکر است شهیدان سید اسدالله، سید حسین و سید حسین حسینی سه شهید مفقودالاثر تیپ فاطمیون هستند که قریب به چندین ماه گذشته در جبهه مقاومت سوریه مفقود و وسایل به جا مانده از این شهدای والامقام در مشهد مقدس تشییع شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار