مدیرکل امور ایثارگران نیروی انتظامی:

سامانه ایثارگران و مدیریت انتظارات نیروی انتظامی راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل امور ایثارگران نیروی انتظامی گفت: سامانه ایثارگران و مدیریت انتظارات ناجا مشتمل بر سامانه‌های احراز و تشکیل پرونده، خدمات، ایثاریاران و گزارش‌گیری فرماندهی راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۲۱۸۷۳
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۷ - 18June 2014

سامانه ایثارگران و مدیریت انتظارات نیروی انتظامی راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس، سرهنگ «صادق معینی» مدیرکل امور ایثارگران نیروی انتظامی در نخستین همایش تخصصی رؤسا و مدیران امور ایثارگران مراکز انتظامی کشور اظهار کرد: با بهرهگیری از ظرفیتهای موجود و فناوریهای پیشرفته، اقدامات مناسبی برای ایجاد سامانههای لازم، بهینهسازی ارتباطات، همبستگیها و پاسخگویی به نیازمندیهای ایثارگران ناجا و همچنین خانوادههای آنها فراهم شده و در دست اقدام است تا در حد مقدورات به رفع مشکلات آنها بپردازیم.

وی با اشاره به تحول و تعالی راهبردی ایثارگران گفت: نگاه همهجانبه و کلان ناجا به ایثارگران در تحول و تعالی ملموس و در دو حوزه ارتقای منزلت و معیشت خواهد بود که ترسیم نمایی از آینده مطلوب همزمان با طرح فازبندی و اجرای نظام جامع ساماندهی خدماترسانی به ایثارگران ناجا در تمام سطوح ایثارگری از طریق تدوین و ابلاغ دستورالعملهای لازم و برگزاری گردهمایی و کارگاه آموزشی برای رسیدن به اهداف، تبیین و اجرایی خواهد شد.
 
معینی افزود: رویکرد مدیریت جهادی برای عبور از تنگناهای موجود فرهنگی بهویژه اقتصادی و دستیابی به تعالی در جامعه از طریق خودسازی، هدایت به موقع، مشارکتپذیری و حماسهآفرینی امکانپذیر است که اکثر این ویژگیها در جامعه ایثارگری یافت میشود.
 
وی ادامه داد: شالوده اصلی طرح توانمندسازی و ارتقای سطح ایثارگران و خانوادههای آنها از طریق شناختهای اجتماعی و سازمانیافته، برطرف کردن نیازهای تربیتی و آموزشی با بهرهگیری از متون فنی و حرفهای برای دستیابی به ارزشها و توانمندیهای همهجانبه صورت میگیرد.
 
مدیرکل امور ایثارگران نیروی انتظامی افزود: برای تأمین هرچه بیشتر رفاه و آسایش ایثارگران و خانوادههای آنها و همچنین کاهش وابستگی مادّی و معنوی در امور معیشتی، اقدامات مفیدی از جمله تامین آتیه ایثارگران و خانواده آنها از طریق گسترش بیمهها و ایجاد حساب ذخیره ایثارگران، باید انجام شود.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار